ارایش صورت گرد

رایش ابرو برای صورت گرد

آرایش صورت گرد, صورت گرد, آرایش ملایم صورت گردآرایش ابروی صورت گرد

توجه داشته باشید که مدل آرایش ابرو و مدل برداشتن ابرو می تواند گردی صورت را تا حدودی کاهش دهد. خانم ها با صورت گرد بهتر است ابرو های خود را به صورت زاویه دار و یا به صورت منحنی رو بالا بردارند تا صورت آن ها کشیده تر به نظر برسد.
آرایش ملایم صورت گرد
آرایش صورت گرد, صورت گرد, آرایش ملایم صورت گردآرایش ملایم صورت گرد

همیشه در آرایش کردن به این نکته مهم دقت کنید که رنگ های تیره به کوچک تر دیده شدن و رنگ های روشن به بزرگ تر دیده شدن خیلی زیاد کمک می کنند . پس به عنوان مثال اگر تمایل دارید که بینی شما کمی از حد عادی کوچکتر دیده شود باید از کرم پودر و یا سایه های به رنگ تیره استفاده کنید و اگر تمایل دارید که گونه های شما از حالت عادی پر تر و بزرگ تر دیده شوند حتما باید از رژ گونه های به رنگ روشن استفاده کنید . مثلا برای تیره کردن صورت تان شما می توانید از پودر ها و یا کرم های برنزه که یک تا دو درجه از رنگ پوست طبیعی شما تیره تر هستن استفاده نمایید . چون از رنگ های تیره و روشن کنار هم استفاده می کنید لازم است که پایان کار با یک برس بزرگ رنگ های تیره رو روشن روی پوست تان را ترکیب کنید .
فرقی نمی کند شما چه نوع پوستی دارید. استفاده از پرایمر یا همان زیرساز آرایش، پوست شما را صاف، درخشان و بی عیب و نقص نشان خواهد داد. پرایمرها جای جوش، لک های پوستی و آکنه را می پوشانند و یک پوشش دهنده آرایشی عالی محسوب می شوند. برای انواع پوست چرب، پوست خشک یا مختلط، پرایمر آرایشی مخصوص و مناسب وجود دارد. کافی ست شما پوست خود را بشناسید تا زیرساز آرایشی مناسب را انتخاب کنید.
استفاده از پد آرایشی، روش مناسبی برای پوشش دادن پرایمر روی پوست می باشد.