معروف ترین برند های لاک ناخن

معروف ترین برند های لاک ناخن

امروز می خواهیم شما را با ۱۰ تا از معروف ترین برند های لاک ناخن آشنا کنیم که امروزه خیلی از دختر خانم ها و زنان وقت خود را در آرایشگاه های کاشت ناخن می‌گذرانند. چرا که ناخن یک یکی از از اعضای بدن است که زیبایی خاص را به خانمها می دهد.
لاک ناخن یکی از لوازم آرایش های خانم ها هست که همیشه حداقل یک عدد در جعبه لوازم آرایش آنها پیدا میشود.لاک یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین محصولات آرایشی است که از زمان قدیم تا کنون از این محصول استفاده می کنند. در زمان های قدیم در حدود پنج هزار سال پیش در روم و چین و هندوستان مرسوم بوده و بانوان رومی به ناخن های خود حنا و رنگ های متنوعی می زدند ، و به ناخن های دستشان زینت خواصی می دادند.معروف ترین برند های لاک ناخن

اشراف زادگان و ثروتمندان های قدیمی در آن زمان ناخن هایشان را با طلا و نقره تزیین می کردند و زیبایی خاصی را به ناخن های خود شان می دادند. و بعدها در قرن ۱۹ میلادی روغن های خوشبوی به بازار آمد که خانمها با یک چرب به روی ناخن های خود می کشیدند تا براق شود. از سال ۱۹۳۰ لاک وارد بازار شد و با استقبال چشمگیری رو به رو شد. این روزها می بینیم که هر هفته رنگ و مدل و دیزاین ناخن ها تغییر می کند. با پیشرفت دنیای مد لاک های جدیدی مانند اکلیلی ، شنی ، شب نما ، مغناطیسی ، ترک ، ژله‌ای و… در بازارها عرضه می‌شود.که در ادامه درباره چند مدل از این لاک ها صحبت خواهیم کرد.

 

OPI

OPI

OPI فرم اختصاری Odontorium Products Inc است. این محصول لاک ناخن آمریکایی است که ملکه لاک ها لقب گرفت . این شرکت در سال ۱۹۸۱ تاسیس شد. در سال ۲۰۰۳ به صورت تخصص در زمینه لاک فعالیت کرد. لاک ناخن او پی آی یکی از محبوبترین مارک های این صنعت است. عرض قلم مو مربع شکل برای استفاده از لاک بر روی ناخن عالی است. علاوه بر این ، او پی آی سریع خشک می شود.برندی است که بصورت تخصصی در تولید لاک ناخن فعالیت دارد و دفتر مرکزی آن در نورث هالیوود(لس آنجل) قرار دارد.

L’Oréal

L’Oréal

این نام تجاری مارک لاک ناخن اسی توسط خانم اسی واینگارتن در سال ۱۹۸۱ تأسیس شد. از آن زمان به دلیل لاک‌های درجه یک شناخته شده است. این نام تجاری اساساً در زمینه رنگ لاک‌هایی مانند قرمز ، آلوبالویی و صورتی  و رنگ های شاد تمرکز می کند. رنگهایی با کلاس بالا و خوشرنگ معیار این شرکت است. رنگ لاک پلاتینه نیز در این کمپانی تولید شد. در سال ۲۰۰۵ گران ترین لاک ناخن را در جهان معرفی کرد. در سال ۲۰۱۰ این نام تجاری توسط L’Oréal خریداری شد. ایده او این بود که لاک هایی بسازد که رنگ های منحصر بفرد و شادی داشته باشند. از همه مهمتر اینکه رنگ ها باید بانمک و باکلاس باشند. بعد او خودش شروع به تولید این محصولات نمود که در نهایت دنیای فشن و شو را با رنگ های جدیدش دنیا را حیرت زده کرد.

REVLON

REVLON

کمپانی رولون که در زمینه  لوازم آرایشی ، بهداشتی ، عطر و محصولات مراقبت‌های شخصی فعالیت می‌نماید لاک هایی به بازار عرضه کرد که دارای رایحه بسیار عالی با ماندگاری خوب می باشند.این برند لاک ناخن رولون محصول کشور آمریکا است و در سال ۱۹۳۲ تأسیس شد.تنوع رنگ های این لاک خوب بسیار متنوع می باشد و برای هر سلیقه ای رنگ مورد دلخواه موجود هست.

Sally Hansen

Sally Hansen

سالی هانسن یک نام تجاری زیبایی آمریکایی است که برای اولین بار در سال ۱۹۴۶ توسط سالی هانسن تأسیس شد.متخصصان این برند در تولید محصولاتی با بالاترین سازگاری و کمترین آسیب به ناخن شهرت دارند. بافت یکدست و کم نظیر لاک ناخن سالی هانسن علت اصلی استفاده از آن در مشهورترین سالن های زیبایی جهان است.

لاک سالی هانسن با بیش از ۳۰۰ تنوع رنگ در لاک‌های مارک خود در کل جهان شناخته شده است و در بسیاری از مراکز کاشت ناخن از این محصول استفاده می کنند. این مارک لاک خوب به صورت ژله ای نیز تولید می شود که بدون رفتن به آرایشگاه و استفاده از دستگاه UV می توان از آن استفاده کرد.

NARS

NARS

برند فرانسوی نارس Nars جزء بهترین برند های آرایشی که باید هر خانومی آن را بشناسد است ، که در سال ۱۹۹۴ تأسیس گردید. این مارک نه تنها در کلیه لوازم آرایشی در کل جهان مطرح است بلکه در زمینه بهترین مارک لاک خوب با دیگر برندها رقابت می کند. لاک نارس دارای تنوع رنگی بسیار است و سلامت ناخن های شما را ضمانت می کند.لاک های ناخن نارس از بهترین مواد اولیه ساخته شده و لایه محافظی در برابر اشعه یو وی نیز روی ناخن ایجاد می کنند.

china galze

china galze

این نام تجاری چینی در سال ۲۰۰۰ تاسیس شد و برای انواع مختلف لاک های روشن و منحصر به فرد شناخته شده است. وب سایت آنها ادعا می کند که آنها یک فرمول منحصر به فرد برای تولید لاک ناخن دارند که از خاک رس و خاکستر چینی تشکیل شده است.این برند زمانی که مورد نظرسنجی آماری قرار گرفت جزو محبوب ترین مارک لاک خوب و  مشهور قرار گرفت. مأموریت لاک ناخن چاینا گلیز رنگ زندگی است. چاینا گلیز یکی از تولیدکنندگان برتر و متخصص در زمینه لاک ناخن است. دفتر مرکزی آن در تایوان قرار دارد و به شدت محبوب سالن های زیبایی است. محصولات چایناگلیز با قیمت مناسبی که دارند در تمام نقاط جهان بازار پررونقی را برای خود ایجاد کرده اند.

Bobbi Brown

Bobbi Brown

بابی براون هم یکی از معتبرترین کمپانی های آرایشی بوده و همه محصولات آن در سرتاسر دنیا طرفدار دارد. لاک های بابی بروان از تنوع رنگی های خاصی تشکیل شده و در بقیه برند ها کمتر از این مدل ها استفاده شده است. به علاوه این لاک ها ماندگاری بالایی داشته و به سرعت هم خشک می شوند.یکی از تولیدکنندگان سرشناس لوازم آرایش در جهان است. این برند آمریکایی به تولید لاک ناخن های ماندگار و سازگار با سطح ناخن مشهور است زیرا پایه اکثر تولیدات آن طبیعی است.

 

MY

MY

لاک ناخن مای با غلظت مناسبی که دارد به راحتی سطح روی ناخن را پوشش می دهد ، لاک ناخن مای براق و با درخشندگی فوق العاده بالا به دستانتان زیبایی می بخشد. ماندگاری بسیار بالا دارد و خیلی سریع خشک می شود و دارای تنوع رنگی بسیار بیشمار است. پوشانندگی آن فوق العاده است. قیمت این لاک بسیار مناسب و قابل دسترس همگان است. این لاک توسط کمپانیآریا کیمیا تک تولید میشود.

ANIKA

ANIKA   لاک ناخن آنیکا دارای حجم ۱۰ میلی متر است و توسط کمپانی ایرانی آنیکا تولید وعرضه شده است. از خصوصیات این لاک میتوان به  ماندگاری و دوام بالا ، قابلیت پوشش یکدست در سراسر ناخن اشاره کرد. تنوع رنگ این لاک ها نیز زیاد بوده و شما می توانید بهترین رنگ را با توجه به نوع و سلیقه و رنگ پوست خود انتخاب کنید. همچنین لاک های ناخن آنیکا قابلیت تثبیت سریع ، بدون نیاز به لاک خشک کن را دارند. زود خشک شده و بعد از خشک شدن پوسته پوسته نمی شود.ترک نمی خورد.رنگ آن پس از خشک شدن تغییر نمی کند.حساسیت ایجاد نمی کند.این لاک در دو نوع مات و براق موجود می باشد.

Huda Beauty

Huda Beauty

  لاک شنی گلیتری هدی بیوتی ناخن هایی درخشان و جذاب به شما میبخشند که حسابی جلب توجه میکنند.لاک های شنی و یا گلیتری رنگ های مختلف و جذابی دارند که میتوانید با لباس تان ست کنید, این لاک های جدید به قدری زیبا هستند که نیازی به طراحی های خاص ندارند.دارای کیفیت عالی و ماندگاری بالا .دارای ۱۲ رنگ متنوع و زیبا .خشک شدن سریع .قابلیت پاک کردن راحت و سریع بوسیله ی پد لاک پاکن.دارای دانه های اکلیلی و شن مانند که جذابیت خاصی به ناخن ها میبخشد.

خصوصیات یک لاک ناخن خوب

 

در این مقاله شما را با ۱۰ تا از معروف ترین برند های لاک ناخن آشنا کرده ایم تا قبل از انتخاب این محصولات ، آشنایی کامل را داشته باشید.همچنین خوشحال می شویم اگر در استفاده از این محصولات تجربه ای دارید نظرات ارزشمند خود را با ما در میان بگذارید!!