آموزش آگاهی امنیتی 2022 با پیشگام رایانه

آموزش آگاهی امنیتی 2022. آموزش آگاهی امنیتی چیست؟ آموزش آگاهی از امنیت یک فرآیند رسمی برای آموزش کارکنان است. آموزش آگاهی از امنیت یک استراتژی است که توسط متخصصان فناوری اطلاعات و امنیت برای جلوگیری و کاهش ریسک کاربر استفاده می شود. این برنامه ها برای کمک به کاربران و کارمندان در درک نقشی که در کمک به مبارزه با نقض امنیت اطلاعات ایفا می کنند، طراحی شده اند. آموزش موثر آگاهی از امنیت به کارکنان کمک می کند تا بهداشت سایبری مناسب، خطرات امنیتی مرتبط با اقدامات خود را درک کنند و حملات سایبری را که ممکن است از طریق ایمیل و وب با آنها مواجه شوند شناسایی کنند.

چرا کارکنان شما به آموزش آگاهی از امنیت نیاز دارند؟

تحقیقات نشان می دهد که خطای انسانی در بیش از 90 درصد موارد نقض امنیت دخیل است. آموزش آگاهی از امنیت به به حداقل رساندن خطر کمک می کند و بنابراین از از دست دادن PII، IP، پول یا اعتبار برند جلوگیری می کند. یک برنامه آموزشی آگاهی مؤثر به اشتباهات امنیت سایبری که ممکن است کارمندان هنگام استفاده از ایمیل، وب و در دنیای فیزیکی مرتکب شوند، از قبیل دور زدن یا دور انداختن نامناسب اسناد، می پردازد.

از تست های فیشینگ برای افزایش آگاهی امنیتی استفاده کنید

راه اندازی یک کمپین تست ایمیل فیشینگ در پلت فرم آموزش آگاهی Mimecast آسان است. در کمتر از 10 دقیقه، می توانید آماده استقرار یک قالب فیش برای کاربران خود باشید:

از حملات بدون سلاح واقعی، یا الگوهای واقعی تک صفحه ای و چند صفحه ای ما استفاده کنید که همه چیز را از تبلیغات ساختگی و ردیابی بسته گرفته تا اخبار جعلی و بازنشانی رمز عبور به دلیل ورودهای غیرمجاز را پوشش می دهد.
به سرعت متن فیش و صفحات فرود خود را سفارشی کنید تا تلاش های پیش بینی شده علیه کارمندان خود را منعکس کند.
مشخص کنید کدام کارمندان آزمایش‌های ایمیل فیشینگ شما را دریافت خواهند کرد، چه الگوهایی را دریافت خواهند کرد و چه زمانی می‌خواهید راه‌اندازی کنید.

بهترین شیوه ها برای نحوه رویکرد به آموزش آگاهی چیست؟

آموزش موثر آگاهی از امنیت بر جذب نیروی کار امروزی برای کاهش ریسک کاربر متمرکز است. بسیاری از برنامه‌های آموزشی آگاهی از امنیت، بهترین شیوه‌های آموزشی را نادیده می‌گیرند، آموزش‌هایی را در جلسات یک‌بار ارائه می‌دهند که کاربران را غرق در اطلاعات می‌کند یا بدتر از آن، قابل فراموشی است. برای اینکه آموزش ثابت بماند، باید مداوم باشد، به طور منظم در دوزهای کوچک ارائه شود تا متناسب با برنامه های شلوغ کارمندان باشد. مهمتر از همه، تقویت مثبت و شوخ طبعی بهتر از پیام های مبتنی بر ترس یا خسته کننده عمل می کند تا حفظ موضوعات مهم امنیتی را بهبود بخشد.

برنامه آگاهی امنیتی خود را بسازید و رشد دهید

SANS معتبرترین و بزرگترین منبع آموزش امنیت اطلاعات و صدور گواهینامه امنیتی در جهان است. از بهترین راه حل های آگاهی امنیتی ما برای تغییر توانایی سازمان خود برای اندازه گیری و مدیریت ریسک انسانی استفاده کنید.

انسان‌ها، اگرچه گاهی ضعیف‌ترین حلقه در دفاع سایبری یک سازمان به حساب می‌آیند، اما در واقعیت، قوی‌ترین سپر یک شرکت هستند که می‌تواند در برابر حملات سایبری از آن استفاده کند. با آموزش و پشتیبانی مناسب، می‌توانید نیروی کار خود را به بهترین خط دفاعی تبدیل کنید – همه با هم در راستای همان مأموریت دفاع در برابر مجرمان سایبری و ایجاد یک محیط امن کار می‌کنند.

چرا آموزش آگاهی از امنیت را از پیشگام رایانه انتخاب کنید؟

آموزش آگاهی از امنیت پیشگام رایانه در تغییر نگرش و رفتار کارکنان در مورد اقدامات امنیتی حیاتی بسیار موثر است. مزایای اضافی عبارتند از:

محتوای تخصصی محتوای آموزشی بسیار جذاب امنیت سایبری ما به‌طور حرفه‌ای توسط پیشکسوتان صنعت تلویزیون تولید می‌شود و با بینش و تخصص مجری قانون سابق، ارتش و سازمان‌های CISO توسعه یافته است.
همچنین ما در پیشگام رایانه کلیه خدمات شبکه را مشتریان خود ارائه می دهیم. برای اطلاعات بیشتر به pishgamrayaneh مراجعه کنید.

منبع :  پیشگام رایانه