آموزش ساخت جیمیل

آموزش ساختن ایمیل جدید

ساختن ایمیل جدید, ساخت ايميل براي اينستا

ساختن ایمیل جدید

ایمیل (E-Mail) مخفف پست الکترونیکی (Electronic Mail) است و می‌توان آن را مجموعه‌ای از اطلاعات ذخیره‌شده در کامپیوتر دانست که ازطریق اینترنت میان دو کاربر، تبادل می‌شود. ایمیل می‌تواند شامل متن، فایل‌های مختلف، تصاویر و فایل‌های ویدیویی باشد که ازطریق شبکه برای یک فرد یا یک گروه ارسال می‌شود. سرویس‌های مختلفی چنین خدماتی را ارائه می‌دهند که می‌توان از مهم‌ترین آن‌ها به جیمیل (Gmail)، یاهو (Yahoo)، هات میل (Hotmail) و سایر موارد اشاره کرد. در این مقاله به سؤال چگونه ایمیل بسازیم، یک پاسخ جامع و کامل خواهیم داد؛ با ما همراه باشید.

اهمیت ساخت ایمیل

امروزه به دلیل پیشرفت‌های به وجود آمده در دنیای فناوری، کمتر کاربری وجود دارد که یک پست الکترونیک شخصی نداشته باشد. در حال حاضر ایمیل برای ساخت حساب کاربری اینستاگرام و حتی ورود به تمام وب‌سایت‌ها، الزامی است. فرض کنید قصد دارید اطلاعات مربوط به پروژه‌های کاری را در قالب فایل، تصاویر یا متن برای کارفرما و مدیران خود ارسال کنید. قطعاً بهترین روش برای ارسال این اطلاعات، استفاده از بستر پست الکترونیک است.

وب‌سایت‌های زیادی هم برای برقراری ارتباط با مخاطبان، آدرس پست الکترونیکی خود را ارائه می‌دهند. در صورتی که قصد داشته باشید از جدیدترین مقالات و اخبار یک وب‌سایت آگاهی پیدا کنید، نیازمند ایمیل برای برقراری ارتباط و ارسال پیغام خواهید بود. تمام این موارد، تنها گوشه‌ای از اهمیت داشتن یک ایمیل بوده و ما قصد داریم شما را با روش ساخت ایمیل در سرویس‌های مختلف، آشنا کنیم. پس از مطالعه این مقاله، دیگر از خود نخواهید پرسید که چگونه برای اینستاگرام ایمیل بسازم و به‌راحتی، می‌توانید نیاز خود را رفع کنید.

جیمیل (Gmail)

جیمیل (Gmail) یک سرویس مبتنی بر ایمیل بوده که توسط شرکت گوگل توسعه پیدا کرده است. کاربران با ساخت حساب کاربری جیمیل، یک گیگابایت فضای ذخیره‌سازی پیام را دراختیار خواهند گرفت. البته جیمیل قابلیت‌های بسیار زیادتری دارد و همین ویژگی‌ها توانسته محبوبیت آن را در میان کاربران، افزایش دهد.

یاهو ارائه دهنده ایمیل است که همچنین دسترسی به یک خبرخوان، تقویم، بخش دفترچه یادداشت، کتاب آدرس و موارد دیگر را ارائه می دهد. یک حساب کاربری یاهو با یک آدرس ایمیل yahoo.com@ و 1TB فضای ذخیره سازی آنلاین همراه است که برای میلیون ها ایمیل با پیوست های بزرگ کافی است.

ساخت ایمیل برای اینستاگرام:

شرکت های متعددی وجود دارند که امکان ساخت ایمیل را برای کاربران چه به صورت رایگان و چه با پرداخت هزینه فراهم می آورند اما از جمله مهمترین شرکت هایی که امکان ساخت ایمیل برای اینستاگرام را برای کاربران به صورت رایگان فراهم می کنند، دو شرکت گوگل و یاهو می باشند که بیشتر کاربران در این دو شرکت حساب کاربری دارند و ضریب اطمینان نسبتا بالایی را نیز برای کاربران خود فراهم می کنند. در ادامه روش ساخت ایمیل برای اینستاگرام در یاهو را برای شما شرح می دهیم.

 

از حساب Yahoo شما همچنین می توانید برای مدیریت حساب های ایمیل دیگر مانند Gmail (جیمیل) و Outlook ، همچنین برای پیکربندی پاسخ های خودکار  از طریق Yahoo Mail استفاده کنید.

 

مراحل ساختن ایمیل جدید:

بهترین راه برای ایجاد حساب جدید یاهو از طریق وب سایت یاهو است.

1. وارد صفحه ثبت نام یاهو شوید.

https://login.yahoo.com/account/create

 

2. فرم را با نام و نام خانوادگی ، نام کاربری مورد نظر خود برای آدرس جدید ایمیل یاهو ، گذرواژه ، شماره تلفن ، تاریخ تولد و جنسیت خود پر کنید.

 

ساختن ایمیل جدید, ساخت ايميل براي اينستا

ساختن ايميل

 

نکات : برای افزایش امنیت ایمیل سعی کنید ، یک رمزعبور قوی ایجاد کنید.

شماره تلفن شما برای بازیابی حساب استفاده می شود. اگر نمی خواهید از شماره واقعی خود استفاده کنید ، یک شماره مجازی دریافت کنید.

 

3. روی Continue کلیک کنید.

 

4. یکی از دو گزینه Text me an Account Key یا Call me with a verification code را انتخاب کنید تا تأیید کنید که تلفن مربوط به آن شماره تلفن را دارید.

 

ساختن ایمیل جدید, ساخت ايميل براي اينستا

مراحل ساخت ایمیل جدید

 

5. کلید را وارد کنید تا تأیید کنید که به آن تلفن دسترسی دارید و سپس Verify را انتخاب کنید.

 

ساختن ایمیل جدید, ساخت ايميل براي اينستا

ساختن ایمیل جدید

 

6. Continue را انتخاب کنید .

 

ساختن ایمیل جدید, ساخت ايميل براي اينستا

ساختن ایمیل

 

7. شما به صفحه اصلی Yahoo هدایت می شوید. برای دسترسی به Yahoo Mail گزینه Mail (واقع در گوشه سمت راست بالای صفحه) را انتخاب کنید ، یا به mail.yahoo.com بروید