آموزش گام به گام طراحی ناخن

آموزش گام به گام طراحی ناخن در منزل با تصاویر

هنر طراحی و دیزاین ناخن تنوع زیادی در رنگ و طرح دارد و شما را مشتاق می کند تا برای هر رنگ و تیپ لباستان یکی را انتخاب کنید ولی اینکه هر بار برای دیزاین ناخن به آرایشگاه بروید هم هزینه بر و هم وقت گیر است پس بهتر است خودتان این هنر را بیاموزید و از ان لذت ببرید.اگر شما تمایل دارید در منزل ناخن هایتان را طراحی کنید بهتر است از روش های ساده و در عین حال جذاب برای دیزاین ناخن های خود استفاده نمایید.

وسایل موردنیاز برای طراحی ناخن

همان‌طور که در بخش قبلی در رابطه با طراحی ناخن اطلاعات مختصری را در اختیار قراردادیم در این بخش در رابطه با وسایل موردنیاز این تکنیک که طراح حرفه‌ای ناخن به آن‌ها نیاز خواهد داشت اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم.

فرچه برای گذاشتن نقطه: یکی از ملزومات برای دیزاین ناخن‌ها به‌صورت حرفه‌ای استفاده از فرچه و همچنین قلم‌های ظریف برای نقطه‌گذاری بر روی ناخن‌های می‌باشد.

نگین‌های تزئینی: از دیگر وسایل موردنیاز برای دیزاین ناخن استفاده از طرح‌های مختلف نگین‌های تزئینی می‌باشد که بتواند به طرح حک‌شده روی ناخن‌ها جلوه بیشتری ببخشد.

 استیکر برای طراحی ناخن: از مهم‌ترین ابزارهای موردنیاز در این روش استفاده از انواع مختلف استیکر برای ایجاد نقوش مختلف روی ناخن‌ها می‌باشد.

چسب مخصوص دیزاین ناخن: این نوع از چسب‌های نواری در دیزاین کردن ناخن‌ها بسیار ضروری می‌باشند و می‌توان از طریق آن طرح‌های جذاب و جالبی را روی ناخن‌ها حک کرد.

طراحی ناخن

دانه فلزی و شیشه‌ای: از دیگر وسایل موردنیاز در دیزاین حرفه‌ای ناخن استفاده از دانه‌هایی فلزی و یا شیشه‌ای است که بتوان از طریق آن نمایی دوبعدی و یا چندبعدی را بر روی ناخن‌ها ایجاد نمود.

اکلیل‌های درخشان: برای جلوه بیشتر ناخن‌ها می‌توان از اکلیل‌های چندرنگ و درخشان به‌جای لاک‌های اکلیلی استفاده نمود. برای اینکه این نوع از اکلیل‌ها به‌خوبی روی ناخن‌ها قرار گیرند از تاپ کت و یا فرچه‌های مخصوص بادبزنی می‌توان استفاده کرد.

انواع لاک: از مهم‌ترین ملزومات در حرفه دیزاین و طراحی ناخ

 

ن استفاده از لاک‌هایی بارنگ‌های طلایی، مشکی و سفید است که می‌توان از این سه رنگ برای زیباتر نمودن طراحی استفاده کرد.

مهرهای مخصوص ناخن: برای طراحی و ایجاد طرح روی ناخن می‌توان از مهرهای مخصوص این کار استفاده نمود.

بیس و تاپ کت: برای حفظ سلامتی ناخن‌ها می‌بایست از موادی به نام بیس کت استفاده گردد تا جلوی شکنندگی ناخن‌ها گرفته شود. همچنین برای دوام طراحی‌های ناخن می‌توان از تاپ کت نیز استفاده نمود.

دستگاه چاپگر ناخن: یکی از روش طراحی ناخن استفاده از دستگاه‌ چاپگر ناخن است. این دستگاه‌ها قادر هستند هر طرح و عکسی را دقیقاً بر روی ناخن چاپ کنند و کار با آنها بسیار راحت است.