انواع غذا با سیب زمینی

طرز تهیه کومپیر ترکیه

همان طور که از اسم آن پیداست یک غذای ترکیه ای است. داخل شکم سیب زمینی های را با ذرت، نخود فرنگی، سوسیس و کالباس، پنیر پیتزا و… پر کنید و داخل فر بپزید. (طرز تهیه کومپیر ترکیه )

 

 

انواع غذا با سیب زمینی, طرز تهیه کومپیر ترکیه

طرز تهیه کومپیر ترکیه

 

سیب زمینی تنوری

سیب زمینی تنوری، یکی از روش های پخت رژیمی سیب زمینی است با مصرف این سیب زمینی ها زیاد چاق نمی شوید. همان طور که از اسمش پیداست در این روش سیب زمینی ها سرخ نمی شوند و داخل فر تهیه می شوند. (طرز تهیه سیب زمینی تنوری)

 

طرزتهیه سیب زمینی تنوری, پخت سیب زمینی تنوری

سیب زمینی تنوری

 

طرز تهیه سیب زمینی شکم پر

یکی از خوشمزه ترین روش های پخت سیب زمینی می باشد و خیلی شبیه به کبه است و کاملا شبیه آن نیست حتما آن را امتحان کنید و از طعم آن لذت ببرید. سیب زمینی شکم پر از سیب زمینی، تخم مرغ، گوشت چرخ کرده، پیاز، جعفری و گشنیز و ادویه ها تشکیل شده است. ( طرز تهیه سیب زمینی شکم پر )

 

پخت سیب زمینی شکم پر, طرز تهیه سیب زمینی شکم پر

طرز تهیه سیب زمینی شکم پر

 

کروکت سیب زمینی

کروکت یا کراکت سیب زمینی همیشه دلپذیر به نظر می ‌رسد چه یک دورچین ترد و خوشمزه باشد چه شامی سبک در کنار سس گوجه یا مارینارا و سالاد سبزیجات. مثل کراکت‌های دیگر، کراکت سیب زمینی‌ هم در اصل از غلتاندن ترکیبی از سیب زمینی در آرد، تخم مرغ و پودر نان (پودر سوخاری) و سپس سرخ کردن آن تهیه می‌شود. اما اگر می خواهید کروکت سیب زمینی سالمی تهیه کنید چند دقیقه داخل روغن کم سرخ کنید و بعد داخل فر قرار بدهید تا بپزند. (طرز تهیه کروکت سیب زمینی )

 

انواع غذا با سیب زمینی, طرز تهیه کروکت سیب زمینی

کروکت سیب زمینی

 

کروکت سیب زمینی و سوسیس

کروکت سیب زمینی و سوسیس یک غذای خارجی با طعمی متفاوت و مناسب با همه ی ذائقه ها است.آموزش تهیه را قبلا برایتان آورده ایم. جهت سرو، می توانید از سس قرمز یا سس هزار جزیره یا فرانسوی استفاده نمایید. (طرز تهیه کروکت سیب زمینی و سوسیس)

 

انواع غذا با سیب زمینی, طرز تهیه کروکت سیب زمینی و سوسیس

کروکت سیب زمینی و سوسیس

 

خورش سیب زمینی

خورش سیب زمینی به روش های متفاوتی تهیه می شود، خورش سیب زمینی با گوشت، خورش سیب زمینی با مرغ، خورش سیب زمینی بدون گوشت می باشد. که هر کدام از مواد اولیه متفاوتی تهیه می شوند. ( طرز تهیه خورش سیب زمینی)

 

انواع غذا با سیب زمینی,پخت خورش سیب زمینی

خورش سیب زمینی

 

کبه سیب زمینی

یکی دیگر از مواردی که در لیست غذا با سیب زمینی قرار می گیرد، کبه سیب زمینی است. شاید برای شما جالب باشد که بدانید این غذا عربی است و طعم بسیار لذیذ دارد. این غذا به روش های مختلفی طبخ داده می شود یک نمونه از آن از مواد اولیه ی زیر تشکیل شده است.

 

سیب زمینی متوسط ,آرد سوخاری ریز طعم دار,نشاسته ذرت,نمک و فلفل سیاه و زردچوبه ادویه های مخلوط,پیاز،گوشت چرخ کرده و ادویه جات تشکیل شده است. (طرز تهیه کبه سیب زمینی)