بازیگران جوان سریال افرا

بازیگران جوان و تازه کار سریال افرا 

سریال افرا به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی مشترک محمدکامبیز دارابی و مجید مولایی یکی از مجموعه های درحال پخش از شبکه یک سیما است که مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.

بازیگران سریال افرا

این سریال با حضور بازیگران سرشناسی همچون مهدی سلطانی ، مینا وحید ، اسمماعیل محرابی ، فریبا متخصص ، پژمان بازغی و بازیگران تازه کار عرصه هنر ، داستان ویژه ای را روایت می کند.

سریال افرا با ماجرای عاشقی مائده و پیمان به روی آنتن رفت و با کشته شدن پیمان به دست برادر مائده و ماجرای قصاص او ادامه پیدا کرد.

کارگردان و بازیگران سریال افرا

سارا باقری بازیگر نقش مائده در سریال افرا که پیش تر تجربه های متفاوتی در سریال هایی همچون ملکاوان و هیولا دارد با پیوستن به گروه بازیگران آخرین ساخته بهرنگ توفیقی بیشتر شناخته شده و تجربه مهمی را در کنار هنرمندان برجسته برای خود رقم زد.

سارا باقری

هامون سیدی برادر هومن سیدی بازیگر و کارگردان مشهور کشورمان است که پیش از سریال افرا در چند کار سینمایی و تئاتر نقش آفرینی کرده است. هامون سیدی در اولین تجربه حضور تلویزیونی خود، ایفاگر کاراکتر عقیل است.

هامون سیدی

مهدی سلطانی خطاب به مخاطبان مجموعه نوشت: «سریال«افرا» بالاخره بعد از سی و هشت قسمت با تمام کم و کاستی ها، به مقتضای شرایط، به پایان رسید. بر خود می دانم که از همراهی، مهربانی و نقدها و نظراتتان سپاسگزار باشم.»

این بازیگر باسابقه در ادامه مطرح کرد: «در کامنت‌های شما زیاد پرسیده می شود که بالاخره راز سیروس و اعظم چه بود و چرا نشان داده نشد؟ البته پاسخ به این پرسش به من به عنوان بازیگر پروژه مربوط نمی شود، اما برای رفع این کنجکاوی و احترام به شعور مخاطب، خود را موظف می دانم تا توضیحی عرض کنم.»

این هنرمند درباره ی راز قصه ی سیروس و اعظم در «افرا» توضیح داد: «پیمان قصه‌ی افرا بچه زن دیگری از سیروس بود که در سفرشان به مشهد فاش و ناگهان سر و کله اش پیدا می شود و اعظم برای آبروداری از سیروس، می پذیرد مادرش باشد و برای اینکه داستان لو نرود سفرشان از مشهد به تهران را چند ماه به بهانه های مختلف به عقب می اندازند تا تولد بچه توسط اعظم منطقی به نظر برسد. کمکی که این موضوع به روند دراماتیک داستان می کرد این بود که اعظم چون مادر واقعی پیمان نیست، پس هیچ حق و حقوق مالی و غیرمالی در عفو و یا قصاص ندارد. تمام این مراحل تصویربرداری شد اما ظاهرا پخش تلویزیون به دلیل اینکه مبادا شأن سیروس به عنوان یک پدر بیش از این خدشه دار شود، مصلحت دید حذف گردد. راز حاج محمود هم در واقع همان نقطه ضعفش در رابطه با کارخانه بود که نشان داده شد.ـ»

مهدی سلطانی راز شخصیت های «افرا» را برملا کرد