جذاب‌ترین ترند لباس‌ های مجلسی زنانه در سال 2020-2021

جذاب‌ترین ترند لباس‌ های مجلسی زنانه در سال 2020-2021

پیدا کردن و دوختن یک لباس مجلسی شیک برای بسیاری از خانم‌ها به یک دغدغه تبدیل شده است! چراکه این افراد می‌خواهند مطابق با مد روز لباس بپوشند و همواره به دنبال ترند لباس مجلسی زنانه هستند.

طراحان مد و فشن نیز تلاش می‌کنند با نشان دادن مدل‌های پرطرفدار و ترند به ما کمک کنند تا انتخاب بهتری داشته باشیم؛ برخی از ترندهای لباس مجلسی در سال 2020-2021 عبارتند از:

  • آستین‌های پف‌دار
    یکی از ترندهای جذاب لباس مجلسی در سال 2020 استفاده از آستین‌های پف‌دار است که در نگاه اول شاید کمی عجیب به نظر برسد. اما منحصربفرد بودن این مدل باعث جلب توجه و زیبایی هر چه بیشتر مدل می‌شود.

یکی دیگر از ویژگی‌های آستین پفکی یا پف‌دار این است که می‌توان از آن برای لباس شب و لباس‌های مجلسی آستین کوتاه نیز استفاده نمود. علاوه بر آن، ظرافت و دقت در طراحی این مدل حرف اول را می‌زند و اگر این نکات رعایت نشود، ممکن است ظاهر پف‌ها را خراب کند.

  • لباس‌های بدون شانه
    جالب است که پس از سال‌ها، همچنان لباس‌های بدون شانه به عنوان ترند لباس مجلسی زنانه معرفی شده‌اند. از جمله ویژگی‌های مهم این لباس‌های می‌توان به احساس راحتی در مهمانی‌ها اشاره کرد. همچنین استفاده از این مدل‌ها باعث جذابیت و جلب توجه بیشتر می‌شود.
  • لباس‌های براق و پولک‌دار
    دوختن لباس مجلسی با کمک پولک‌های براق باعث جذابیت لباس می‌شود. به همین دلیل، این لباس‌ها در بین خانم‌ها به شدت پرطرفدار شده است. یک خیاط ماهر با استفاده از پارچه‌های پولک‌‌دار و باکیفیت قادر به دوختن لباس‌های مجلسی شیک خواهد بود.
  • لباس‌های قلاب‌دار و بندی
    بسیاری از خانم‌ها برای پوشیدن لباس مجلسی به دنبال مدل‌های خاص هستند که تا به حال شبیه آن را جایی ندیده‌اند. بنابراین، طراحان مد و لباس در سال 2020 به سراغ استفاده از قلاب یا بند در کناره‌های لباس مجلسی رفته‌اند. این در حالی است که مدل‌های قلاب‌دار را قبلا برای لباس خانگی و اسپرت پیشنهاد می‌کردند.
  • لباس‌های مجلسی خال‌دار
    در سالیان اخیر استفاده از لباس‌های مجلسی خال‌دار بسیار کم شده بود. اما امسال این لباس‌ها به محبوب‌ترین ترند لباس مجلسی زنانه تبدیل شده‌اند و روز‌به‌روز طرفداران بیشتری پیدا می‌کنند. همچنین باید گفت که تنوع لباس‌ خال‌دار نیز بسیار زیاد است و رنگ زمینه و خال را می‌توان طوری انتخاب کرد که با سایر اکسسوری‌ها هماهنگ شود.
  • لباس‌های تزئین شده با پر
    دوخت لباس و تزئین آن با انواع پرهای رنگی از زمان‌های قدیم رایج بوده است. به همین دلیل مورد توجه طراحان مد و استایل نیز قرار گرفته است. دوختن این پرها به یک لباس مجلسی می‌تواند شکوه و جذابیت بیشتری به آن داده و استایل شما را متفاوت‌تر از همیشه جلوه دهد.
  • لباس‌های چین‌دار
    دامن‌های چین‌دار و لایه‌لایه را می‌توان به عنوان زیبا‌ترین ترند لباس مجلسی زنانه 2020-2021 به حساب آورد؛ چراکه دقت در طراحی آن‌ها و همچنین ظرافت دوخت‌شان باعث چشم‌نواز شدن لباس خواهد شد. نکته‌ی مهم اینجا است که انواع پارچه‌های چین‌چین را می‌توان به بخش‌های مختلف یک لباس مجلسی دوخت و آن را تا پایین لباس ادامه داد.

فستیوال‌های مد و فشن در سال 2020 با معرفی ترندهای لباس مجلسی زنانه نشان داده‌اند که متفاوت بودن و توجه به طراحی‌های گذشته می‌تواند نتیجه بسیار مطلوبی در نوع استایل و نوع پوشش داشته باشد.

از جمله این ترندها می‌توان به لباس‌های تزئین شده با پر، لباس پولک‌دار، لباس‌های با آستین پفکی و لباس‌های چین‌چین و غیره اشاره کرد که هر کدام از آن‌ها دارای زیبایی‌های منحصربفردی هستند.