خاص ترین کیف های ترند سال 2021

کیف های ترند سال 2021
کیف های ترند سال 2021

کیف های ترند سال 2021

سال 2021 اومد و برای اینکه  استایل out of fashion  و دور افتاده از مد نداشته باشی باید به جزییات لباسهایی که به تن میکنی و تکتک اکسسوری های که استفاده میکنی دقت کافی داشته باشی. ما اینجا قصد داریم شمارو با کیفهای ترند شده در سال 2021 آشنا کنیم. تمامی متن ها از منابع معتبر فشن که به زبان انگلیسی هستن ترجمه میشه پس با خیال راحت بخونید و بکار ببندید. پس بدون مقدمه میریم سراغ معرفی انواع این کیفها.

 

با تحلیل تمام فشن شوهای سال 2021 به کیف های محکم و زاویه دار دهه نود میلادی خواهید رسید.  با انتخاب کیف های باقاعده و زاویه دار محکم حس خاص بودن و غرق شدن در دهه هارو تجربه کنید. اکثر خانه های مد و طراحی در شوهای خودشون یک آیتم ازین نوع کیف را جاداده اند و این یعنی یک سرمایه گذاری خوب  برای خرید کیف درسال 2021.

کیف های با زوایای ایستاده
کیف های با زوایای ایستاده

 

اگر هنوز به رمز و راز برگشت فشن سالهای 70 میلادی پی نبردید. حالا زمانش رسیده تا با اضافه کردن کیف های حاشیه دار به کمد خودتون به این ترند 2021 خوش آمد گویی کنید. کیف های رییش ریش و لبه دار بهترین این نوع کیف ها هستند. این نوع کیف ها در پاییز و زمستان سال 2021 طرفداران بیشتری پیدا خواهد کرد.

کیف هایی با تزیینات و لبه های پرطمطراق
کیف هایی با تزیینات و لبه های پرطمطراق
کیف های میکرو
کیف های میکرو

 

یکی از آسان ترین ترند هایی که میتوانید پیش بگیرید کیفهای میکرو هستند. کیف های میکرو از دست کیف های کوچکی هستند در سایزهای متنوع گاها با بندهای مچی و حتی دوشی که حتی بتوانید به گردن بیاویزید. باید بدونید برخی ازین کیفها قابلیت حمل چیز خاصی رو برای شما ندارند به معنی دقیقتر وسیله ای درونشون جا نمیشوند و فقط و فقط جنبه تزیینی دارند. این کیف ها میتوانند به عنوان یک شی زینتی در دستان شما بدرخشند و استایل شمارا به یک مرحله بالاتر هدایت کنند.

کیفی شبیه هیچ کیف دیگر
کیفی شبیه هیچ کیف دیگر

سال 2021 پر از پیچ و تاب و غافلگیری های غیرمنتظره خواهد بود. پس هیچ محدودیتی وجود نخواهد داشت.امسال میتونید  با خیال راحت بدنبال کیف های بی قاعده با شکل های نامنطم با ابعاد متنوع بگردید .کیفی که فقط مختص بشماست و دیدنش بقیه رو غافلگیرخواهد کرد. کیف هایی که مختص سلیقه شماهستند و حتی ظاهر عجیب و غریبی دارند.

 

گویا دنیای فشن هنوز آمادگی نداره تا به دنیای رنگها و چاپ های مختلف خداحافظی کنه پس با آسودگی خاطر به استایلتون با کمک کیف و اکسسوری رنگ اضافه کنید.

همانطور که میبینید برند کریستین دیور در اقدامی برای امسال از این دست چاپ های رنگارنگ و پر از طرح برای کیف ها و اکسسوری های خود استفاده کرده است.

 به کیف هاتون رنگ اضافه کنید
به کیف هاتون رنگ اضافه کنید

امسال سال کیف های اور سایز و بزرگ است با خیال راحت وارد دنیای کیف های حجیم و بزرگ شوید .کیف هایی که جا برای حمل همه چیز خواهند داشت. در دنیای امروز یک بانو در طول روز به مکان های متنوعی سر میزند از جمله باشگاه، محل کار، خانه دوست و خیلی مکان های دیگه که هر کدام وسایل خاص خودشون را می خواهند. پس همراه داشتن یک کیف بزرگ شاید بهترین راهکار برای یک زن امروزی در کنار خوش استایل بودن باشد. اگر از گم کردن و جا گذاشتن وسایل مورد نیاز هر روزه اتون خسته شده شاید کیف های خاص بزرگ تنها نیاز روزانه ضروری شما باشد.

برای دیدن برترین مدل های کفش ترند پاییز 1400 کلیک کنید…