زن شاخداری که همه را شگفت زده کرد!

داستان زن شاخ دار

زن جوانی که روی سرش یک شاخ رشد کرده بود با کمک یک پزشک جراح توانست از شر آن خلاص شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، رشد یک شاخ روی سر یک زن جوان او را به سوژه رسانه‌ها تبدیل کرد. این پدیده عجیب بیش از ۱ سال بود که دقیقا در پشت سر ” لیزا” ۴۳ ساله پدیدار شده است. در حالی که رشد این شاخ روی سر این زن موجب حیرت متخصصان شده بود، اما پزشکی به نام ” لی” توانست آن را درمان کند.

لیزا که رشد این شاخ روی سرش موجب خجالت او شده و مجبور بود تا آن را زیر مو‌های خود پنهان کند با چشمانی اشک آلود در این باره گفت: ” این شاخ هر روز رشد می‌کرد و همراه با درد بود. در هنگام رشد آن صدایی شبیه به زنگ را می‌شنیدم. این یک شاخ بود، شبیه به شاخ کرگدن و جنس آن بسیار سخت بود. من برای آنکه کسی نتواند این شاخ را ببیند آن را در زیر موهایم پنهان می‌کردم. ”

در حالی که این مادر جوان نگران بود شاخی که روی سرش درآمده سرطانی باشد اما دکتر لی نظر دیگری داشت. بنا به عقیده دکتر لی این شاخ نه تنها توده سرطانی نبود، بلکه در واقع  یک شاخ پوستی بود؛ نوعی غشاء سخت مخروطه‌ای که بر اثر تراکم سلول‌های سفید خون روی سر این زن جوان تشکیل شده بود.

سرانجام دکتر لی با کمک یک روش درمانی بی‌حسی (غیر جراحی)؛  با بی‌حس کردن محل ایجاد پدیده و کشیدن ناگهانی آن توانست این شاخ را از روی سر این بیمار جوان محو کند. لیزا که از نتیجه درمان کاملا راضی بود در این باره گفت: ” نمی‌دانم چرا این همه منتظر ماندم. من مدت زیادی را در گذشته از دست دادم (برای درمان اقدام نکردم)، درمانی که فقط ۳۰ دقیقه به طول انجامید. من بسیار هیجان زده هستم. ”