لیزر موهای زائد در مشهد

لیزر موهای زائد به یکی از پرطرفدارترین روش های رفع موهای ناخواسته بدن تبدیل شده است که در سال های اخیر تقاضا براى لیزر موهای زائد افزايش زیادی داشته است. که باعث خلاص شدن از سالن های اپیلاسیون، تیغ، مومک، موبر و دستگاه اپیلیدی همچنین جوش ها و موهای زیر پوستی می شود. اما لیزر موهای زائد مانند هر تكنولوژى جديدی كه ممكن است مورد سوء استفاده قرارگيرد بسيارى ازكساني كه بدون مطالعه قبلى و صرفاً براساس تبليغات يا قيمت ارزانتر، اقدام به انجام لیزر موهای زائد كردند را مأيوس كرده است. در اين مقاله سعى داریم تا با ارائه اطلاعات مهم دراين زمينه و معرفى روش صحيح انتخاب مركز مناسب براى انجام ليزر موى زائد مانع تكرار تجربه تلخ از دست دادن پول و وقت و از همه مهمتر سلامتی خود را به خطر بیندازیم.

doctorone.ir

عملکرد لیزر موهای زائد چگونه است؟ نور لیزر هر چیزی که تیره‌رنگ باشد را حرارت داده و می‌سوزاند. با حرارت دادن و سوزاندن موی تیره‌رنگ داخل فولیکول مو، خود فولیکول نیز آسیب می‌بیند و از بین می‌رود. هرکدام از موهای بدن ما دارای یک چرخه‌ی رشد و استراحت هستند. در یک زمان مشخص اکثر موهای بدن ما در فاز استراحت هستند و تعداد کمی از آن‌ها در فاز رشد هستند.

اگر هنگام لیزر موهای زائد ، فولیکول مو در فاز استراحت باشد، اشعه لیزر بر آن اثری ندارد. به همین دلیل است که برای از بین بردن تمامی ‌موها به چندین جلسه درمان با لیزر برای لیزر موهای زاید ، با فاصله های زمانی مشخص نیاز است. با هر جلسه رفع موهای زائد تعدادی از فولیکول‌های فعال مو سوخته می‌شوند و بالاخره پس از مدتی تمامی‌ موها از بین می‌روند. تعداد جلسات لیزر موهای زائد به چه صورت می باشد؟ 2-3 هفته پس از اولین درمان شما طول می کشد تا تفاوت قابل توجهی مشاهده شود و تقریباً 6-8 جلسه به طور کلی برای به دست آوردن نتایج کامل لازم می باشد البته افراد دارای موی بلوند به جلسات بیشتری به نسبت افراد دارای موهای تیره برای نتیجه گیری مناسب از لیزر موهای زاید نیاز دارند.

به طور کلی:

موهای صورت سریعتر رشد می کنند و هر 4 هفته نیاز به درمان است.

موهای پا به آرامی رشد می کنند و ممکن است هر 12 هفته انجام شود.

گذشته از آن دو منطقه درمانی منحصر به فرد ، 8 هفته بین جلسات فاصله مناسبی است.

همچنین باید با در درمان های خود و رفتن به جلسات لیزر نظم داشته باشید تا بتوانید در مراحل مختلف چرخه رشد آنها مو را هدف قرار دهید، متوجه خواهید شد که بعد از ریختن مو از جلسه لیزر قبلی ، ناحیه صاف و بدون مو خواهد بود.

هنگامی که متوجه شدید موهایی از چرخه رشد جدید ظاهر می شوند ، زمان آن رسیده است که درمان و جلسه لیزر بعدی خود را انجام دهید.

مرکز دکتر وان با استفاده از دانش و تجربه جمعی از بهترین ها در حوزه های پزشکی و جراحی زیبایی-درمانی مشاوره در قالب گروه های تخصصی اماده ارائه خدمات به مردم عزیز و گرامی میباشد برای رزرو نوبت اینجا کلیک کنید  

کلینیک لیزر مو در مشهد

لیزر مو در مشهد ویژه اقایان 

لیزر مو در مشهد ویژه بانوان

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در مشهد
لیست دکترهای لیزر موهای زائد در مشهد