لیست کامل بهترین برند آچاربکس در ایران و معرفی پرفروش ها

 

بهترین مارک جعبه بکس در ایران کدام است؟ برای خرید جعبه بکس به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

جعبه بکس در واقع آچاری است که شامل جعبه آچار و انواع سری بکس است و برای باز و بسته شدن انواع پیچ و مهره استفاده می شود.

جعبه بکس یا آچار بکس ابزاری است که برای شل و محکم شدن مهره ها استفاده می شود.

بعضی اوقات جعبه بکس به صورت جغجغه است که در این صورت کار می کند تا جعبه سمت چپ بسته شود و در جهت مخالف (راست) به صورت جغجغه برمی گردد و بالعکس.

و در بعضی از آچار ها ، کلید ضامن دار به سادگی کار می کند و توانایی جغجغه ای را ندارد، که باید به همان اندازه که فضا و حرکت دست اجازه می دهد استفاده شود و سپس آچار را بر روی مهره قرار داده و بسته یا باز می شود.

نوع استفاده از آچار بکس

اگر مکانیک هستید ، جعبه بکسی با جنس باکیفیت و با دوام تر را انتخاب کنید. یا اغلب در خانه برای کارهای شخصی و تعمیر وسایل نقلیه مانند اتومبیل یا وسایل نقلیه کشاورزی مانند تراکتور و سایر وسایل نقلیه مورد نظر خود با محیط ، می توانید کار خود را نیز شروع کنید. بنابراین برای انتخاب بهتر است به نوع استفاده خود از خود توحه داشته باشید.

کاربرد آچار جعبه بکس

نکته بعدی این است که بررسی کنید و ببینید برای چه هدفی به آچار نیاز دارید تا مدل مورد نظر را بر اساس تجارت خود انتخاب و خریداری کنید.

زیرا این نوع آچارها انواع مختلفی دارند که هر کدام کاربردهای خاص خود را دارند و برخی برای باز کردن چرخ اتومبیل است و دیگری برای باز کردن شمع ماشین کاربرد دارد. انتخاب جعبه بکس به شغل و حرفه شما بستگی دارد.

قیمت آچار بکس

پولی که برای خرید آچار بکس پپرداخت میکنید به عوامل مختلفی همچون مارک سازنده ای ابزار کشور تولید کننده، کیقیت و… بستگی دارد.

شما می توانید اختیار دارید که یک آچار بکس چینی تقلبی را انتخاب کنید و یا در غیر این صورت برای حرفه یا شغل خود به آن نیاز دارید ، هزینه کنید و از کالای گران قیمت خریداری شده نترسید ، زیرا این ابزار برای همیشه با شماست.

بدنبال مارک خوب باشید

به یاد داشته باشید هنگام انتخاب بهترین جعبه بکس به مارک کالا یا ابزار توجه زیادی داشته باشید. و بررسی کنید که از کدام کشور ساخته شده و چه نوع محصولی است.

به طوری که می توانید یک مارک معتبر با کیفیت قابل قبول داشته باشید که بهترین و معروف ترین است. و بهترین ابزار آچار را تولید می کند.

همچنین برای انتخاب بهترین نوع جعبه بکس، به بررسی نظرات سایر کاربرانی که قبل از شما سفارش و خرید داده اند ، توجه کنید و آنها را بخوانید تا بتوانید بهترین مارک و مدل آچار کار خود را خریداری کنید.

شرکت تایوانی Taptol تقریباً 35 سال است که ابزار تولید می کند. تلاش مارک تاپ تول بهبود روشهای تولید و استفاده بیشتر از فولاد در محصولات جهت افزایش کیفیت در کنار محصولات نوآورانه است.

دسته ای محصولات آچار بکس جغجغه ای تاپ تول از از پلاستیک و فولاد ساخته شده است تا کار با آن را برای کاربر خوشایند کند. علاوه بر این ، آچار بکس جغجغه ای را می توان به چپ و راست تنظیم کرد.

همچنین درایور از آلیاژ کروم-مولیبدن ساخته شده است تا از دوام بالای آن اطمینان حاصل کند. با استفاده از این آچار و اتصال به اندازه های مختلف از سری جعبه ها ، می توانید انواع مهره های شش گوش را باز یا بسته کنید

 

 

راهنمای خرید بهترین برند آچاربکس

برای اینکه بتوانید بهترین آچاربکس موجود در بازار را خریداری کرده و سال‌های طولانی از آن استفاده کنید، باید نکات مختلفی را قبل از خرید آن در نظر بگیرید. با در نظر گرفتن این نکات می‌توانید ابزاری متناسب با کار یا حرفه خود انتخاب کرده و در آینده نیز با مشکلی روبرو نشوید.

بهترین برند آچار بکس

جنس آچاربکس

یکی از فاکتورهای مهم در خرید آچاربکس، جنس مواد استفاده شده در ساخت آن است؛ زیرا ممکن است به این ابزار فشار زیادی وارد شود و اگر جنس خوبی نداشته باشد احتمال شکستن آن بالا است. به صورت کلی این آچارها از نظر جنس به دو دسته آلیاژ کروم و فولاد تقسیم می‌شوند که هر کدام آن‌ها دارای ویژگی‌های به خصوصی هستند. برای تشخیص این دو مدل آچاربکس باید گفت ابزارهای دسته اول دارای رنگ روشنی بوده و جلوه‌ای آینه‌ای دارند اما آچاربکس ساخته شده از آلیاژ فولاد رنگ تیره و ماتی دارد و برای استفاده در گشتاورهای بالا گزینه خوبی محسوب می‌شود.

 

گشتاور آچاربکس

به نیرویی که برای باز و بسته کردن پیچ به آن نیاز خواهید داشت گشتاور گفته می‌شود. با توجه به تعریفی که از گشتاور شد اهمیت آن نیز مشخص می‌شود و باید سعی شود در خرید بهترین برند آچاربکس، به میزان گشتاور آن نیز توجه شود. مناسب‌ترین گزینه در خرید آچاربکس، انتخاب ابزار با گشتاور in_Ibs۱۵۰۰ است که می‌تواند تمام نیاز‌های فرد را برطرف ساخته و او را از خرید هر وسیله دیگری بی نیاز کند.

کاربرد آچاربکس

سومین فاکتور مهم هنگام خرید بهترین آچاربکس کاربرد آن است؛ زیرا می‌تواند مشخص کند ابزار مورد نظر باید دارای چه ویژگی‌هایی باشد. اگر شما جزو مکانیک‌های حرفه‌ای هستید که از آچاربکس استفاده زیادی دارید بهتر است از مدل‌هایی استفاده کنید که دارای گشتاور بالایی بوده و دارای سری با اندازه‌های مختلف باشد تا بتواند تمام نیاز شما را رفع کند. اما اگر استفاده زیادی از این ابزار نداشته و می‌خواهید گاهی در مواقع نیاز از آن استفاده کنید می‌توانید سراغ مدل‌های معمولی رفته که قیمت مناسب‌تری نیز دارند.

 

وزن آچاربکس

باید توجه کنید که ممکن است وسیله‌ای که قصد تعمیر آن را دارید نیاز به زمان و دقت زیادی داشته باشد که در این موقع وزن ابزار دارای اهمیت زیادی است و باید به آن توجه شود. اگر شما جزو افرادی هستید که ممکن است از آچاربکس برای زمان پیوسته و طولانی استفاده کنید بهتر است مدل‌هایی را خریداری نمایید که دارای وزنی سبک با طراحی ارگونومی متناسب و استاندارد هستند. دقت به این فاکتور می‌تواند در خستگی ناشی از کار طولانی مدت جلوگیری کرده و کیفیت نتیجه را نیز بالاتر ببرد.

بهترین آچار بکس

اندازه آچاربکس

در اغلب موارد افراد سعی می‌کنند آچاری را انتخاب کنند که دارای ابعاد کوچک بوده و بتوان آن را به راحتی حمل کرد. اما شما باید در خرید آچاربکس با گشتاور بالا، اندازه‌های بزرگ این ابزار را انتخاب کنید. به هر میزان که آچاربکس شما دارای ابعاد بزرگ‌تری باشد از گشتاور بالاتری نیز برخوردار بوده و انتخاب بهتری برای افراد متخصص خواهد بود.

 

طراحی آچاربکس

طراحی درست و اصولی آچاربکس نیز دارای اهمیت فوق‌العاده‌ای در خرید آن است؛ زیرا اگر این ابزار طراحی درستی نداشته باشد امکان کار با آن به راحتی وجود نداشته و می‌تواند برای شما مشکلاتی نیز به وجود آورد. هنگامی که کار با این آچار جزو کارهای متداول شما باشد متوجه تاثیر طراحی استاندارد آن در سرعت انجام کار و میزان خستگی شما پس از اتمام کار خواهید شد.

 

سری آچاربکس

نکته مهم دیگری که باید در خرید بهترین آچاربکس به آن توجه کنید سری است. سری‌های این ابزار قابل تعویض بوده و می‌توان با استفاده از یک سری با اندازه استاندارد، پیچ یا مهره مورد نظر را باز کرد. اگر شما جزو افرادی هستید که به صورت حرفه‌ای از این ابزار استفاده می‌کنید بهتر است از یک جعبه بکس استفاده کنید که دارای سری‌های متنوع در ابعاد مختلف است و می‌تواند در تمام مواقع نیاز شما را برطرف سازد. از ویژگی‌های بهترین جعبه بکس باید به سری‌های با کاربرد بالا در کنار قیمت مناسب آن اشاره کرد.

 

بهترین مارک آچاربکس

پس از اینکه با فاکتورهای مهم در خرید آچاربکس آشنا شدیم بهتر است بررسی کنیم بهترین برند آچاربکس چه برندی است. مطمئنا بهترین مارک در این ابزار، مارکی است که همه فاکتورهای مورد نیاز را در ابزارهای تولید شده رعایت کرده و می‌تواند تمام نیازهای مصرف کننده را برطرف سازد.

از بهترین مارک‌های آچاربکس می‌توان به کاستور، تاپ تول، لیکوتا، نووا، سلتا، رونیکس، واستر، توسن و … اشاره کرد که هر کدام آن‌ها دارای کیفیت بالایی در طراحی و ساخت هستند و می‌توانند گزینه بسیار مناسبی برای شما محسوب شوند. بهتر است هنگام خرید این ابزارآلات به فروشگاه‌های معتبر ارائه کننده مراجعه کنید تا بتوانید برند را به صورت اصلی خریداری کنید.

 

منبع: روناک