ماسک های خانگی معجزه با ماست

ماسک صورت

شما هم از این که گونی گونی پول صرف خرید لوازم آرایشی و بهداشتی کرده اید تا پوستی بی نقص و پرانرژی داشته باشید خسته شده اید؟ اگر چنین چیزی را تجربه کرده اید، ادامه ی مطلب را بخوانید، زیرا امروز ما می خواهیم درست کردن یک معجون افسانه ای را برای تان بگوئیم که همه معضلات پوست شما را حل کند. ماده ی شدیدا خورنده اسید لاکتیک در ماست، از آن یک ماده ی عالی و سهل الوصول درست می کند که می تواند همان پوستی را به  شما بدهد که همیشه آرزویش را داشته اید. منافذ پوست را به  شکلی استثنائی باز می کند، نشانه های سالخوردگی را از بین می برد و مانع تجمع سلول های مرده ای می شود که منافذ را مسدود می کنند. به علاوه ماست نگهدارنده ۱۰۰٪ طبیعی است و به هیچ وجه مانند موادی نیست که از فروشگاه های دور و نزدیک می خرید و انباشته از مواد شیمیای ناسالمند. ماست در تمام دنیا ماده ای اصیل به  حساب می آید که همواره مورد علاقه بانوان بوده  است.

پنج ماسک صورت با ماست برای زیبایی و جذابیت پوست صورت

ماسک خانگی با ماست

  • برای این ماسک، نیاز به هیچ ماده دیگری جز خود ماست ندارید. کافی است به صورت روزانه، مقداری از ماست غیر شیرین و فرآوری نشده را روی پوست صورت خود بزنید و به مدت ۵ دقیقه به آرامی ماساژ دهید. پس از گذشت ۵ دقیقه دیگر می‌توانید صورت خود را با آب سرد شست و شو دهید.
  • این ماسک برای درمان انواع لکه‌های پوستی، جوش‌ها، خشکی و التهاب پوست بسیار مناسب است.

ماسک ماست جو دو سر

یکی از بهترین ماسک های ماستی است که می توانید برای شفافیت پوست خود استفاده کنید. یک قاشق غذاخوری جو دو سر و عسل را با ماست خوب مخلوط کنید تا یک خمیر غلیظ شود. آن را روی صورت و گردن به مدت 15 دقیقه بگذارید. سپس بشوئید و با ملایمت خشک کنید.

ماسک کاکائو

اگر می خواهید پوست محکمی داشته باشید این یکی از بهتـرین ماسک هاست. برای درست کردن این ماسک یک قاشق غذا خوری کاکائو و عسل را با ماست خوب مخلوط کنید. روی پوست خود بمالید و 20 دقیقه صبر کنید. صورت خود را با آب گرم بشوئید.

ماسک عسل

این یکی از بهترین ماسک های ماستی برای داشتن پوستی درخشان است. یک قاشق غذا خوری عسل و گلاب را با ماست خوب مخلوط کنید. آن را روی صورت خود بگذارید، به آرامی ماساژ دهید و 20 دقیقه صبر کنید و بعد بشوئید.