مژه مصنوعی و انواع آن

مژه مصنوعی مکمل زیبایی و جذابیت شما

مژه ها تاثیر زیادی در زیباتر دیده شدن حالت چشم ها دارند. متاسفانه همه ما مژه های عالی و پرپشت نداریم و اگر هم داشته باشیم، با گذر زمان ممکن است مژه های خود را از دست بدهیم. اما هر مشکلی چاره ای دارد و چاره ی نداشتن مژه هم، استفاده از مژه مصنوعی می باشد.

همه خانوم ها از جادوی مژه های مصنوعی باخبر هستند و برای یکبار هم که شده از این مژه ها برای زیباتر شدن چشم ها استفاده کرده اند. این مژه ها تاثیر بسزایی در جذاب دیده شدن چشم ها دارند؛ البته اگر در انتخاب و خرید مژه مصنوعی مناسب خود درست عمل کرده و موفق بوده باشید.

هر چند که استفاده از مژه مصنوعی، جزء اصلی از مراحل آرایش کلاسیک نمی باشد اما امروزه تبدیل به عضوی ثابت و ضروری در میکاپ شده است. مژه مصنوعی یک مکمل فوق العاده برای آرایش چشم است. استفاده از مژه مصنوعی زیبایی و جذابیت چشم را دوچندان کرده و چشم‌هایی گیرا و خیره کننده برایتان به ارمغان می‌آورد.

مژه‌های مصنوعی با تنوع بسیار زیادی در بازار موجود است. مژه مصنوعی که در جعبه می بینید، با چیزی که روی چشمتان می زنید بسیار تفاوت خواهد داشت. پس برای انتخاب مژه مصنوعی مناسب چشم‌های خود باید آگاهی لازم را داشته باشید.

 

انواع مژه مصنوعی

برای اینکه بتوانید انتخاب بهتری در خرید مژه مصنوعی داشته باشید ابتدا لازم است با انواع آن آشنا شوید:

 

مژه مصنوعی‌های نواری

این نوع مژه‌ها در دو نوع در بازار موجود می باشد. نوع اول و معمول آن، مژه‌ها روی نوارهای مشکی و نسبتا ذخیم قرار گرفته‌اند که مناسب افرادی می باشد که برای آرایش از خط چشم استفاده می کنند و آرایش چشم غلیظ‌تری دارند.

نوع دوم مژه ها بر روی نوارهای نامرئی قرار گرفته‌اند. این مژه‌ها بر روی چشم بسیار طبیعی دیده میشود و می‌توان حتی بدون داشتن آرایش چشم از آن‌ها استفاده نمود. هر دوی این‌ها با طول‌های متفاوت در بازار موجود می‌باشند:‌

مژه مصنوعی کامل: مژه مصنوعی کامل، رایج ترین نوع مژه است و گذاشتن آن هم زمان کمی می برد. مژه ها روی نواری قرار گرفته اند که آن نوار به پلک می چسبد.

مژه مصنوعی نیمه: مژه مصنوعی نیمه، روی نوار کوتاه تری قرار گرفته و معمولا فقط نیمه بیرونی پلک را پوشش می دهد. همین موضوع باعث می شود تا این نوع مژه ها طبیعی تر به نظر رسیده و کاربرد و گذاشتن آنها راحت تر باشد.

مژه مصنوعی نیمه برای هر دوع چشم افتاده و گربه ای عالی است. گوشه ی رو به بالای این نوع مژه ها، قسمت بیرون چشم را بالا کشیده و خط مورب و زیبای چشم را بیشتر جلوه می دهد.

همچنین، این نوع مژه مصنوعی، برای چشم های نزدیک به هم یا چشم های گرد هم بسیار مناسب است. چون گوشه های داخلی چشم را باز گذاشته و کمک می کند فرم چشم کشیده تر شود.

 

مژه مصنوعی شاخه‌ای (دانه‌ای)

مژه مصنوعی دانه ای هم یا به صورت تکی است یا به صورت دسته ای که به آن خوشه ای می گویند. این مدل، طبیعی ترین نوع مژه مصنوعی، است اما کار گذاشتن آن ها زمان زیادی می برد. مژه مصنوعی دانه ای، آزادی عمل بیشتری به شما داده و میکاپ آرتیست های حرفه ای بیشتر از این نوع مژه ها استفاده می کنند.

هر کدام از این سه نوع مژه، انواع مختلفی با اندازه ها و فرم های متفاوت دارند. از جمله طبیعی، پر پشت، بلند و…