هندزفری معکوس ابداع شد

محققان موفق به ساخت یک گوشی شده‌اند که صدای بلند محیط را برای کاهش آسیب به سلول‌های شنوایی، کم می‌کند.

یک دکمه کنترل‌کننده صدا برای گوش شما! این چیزی است که شرکت “ناپس”(Knops) برای ما به ارمغان آورده است که به ما توانایی انتخاب بین 4 سطح صدا را می‌دهد.

حالت اول تقریبا صداها را با همان شدتی که هستند، به گوش منتقل می‌کند.

برای تنظیم حالت دوم باید حلقه بیرونی را کمی بچرخانید تا فیلتر 10 دسی‌بل را فعال کنید.

حالت سوم، فعال کردن فیلتر 20 دسی‌بل است و حالت چهارم نیز بلندی صداهای محیط تا 30 دسی‌بل را کاهش می‌دهد.

این گوشی‌ها قابلیت سازگاری با هر شکل و مدل از گوش را دارند و در یک جعبه محافظ زیپ‌دار دایره‌ای با 8 سانتی‌متر قطر عرضه می‌شوند.

نویسنده این گوشی را در یک کنسرت امتحان کرده است و بر کارآمد بودن آن صحه می‌گذارد.

 گوشي هندزفری, اختراعات جدید

گوشی که صدای بلند محیط را برای کاهش آسیب به سلول‌های شنوایی کم می‌کند

این هندزفری در کاهش حجم کلی صدای محیط و محافظت از شنوایی عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد، ضمن اینکه به هیچ وجه امکان فهمیدن اصوات را از شما نمی‌گیرد و شما می‌توانید صداهای اطرافتان را به وضوح، اما با میزان حجم کمتر بشنوید.

ضمن اینکه در استفاده از گوشی‌های مشابه، شما برای صحبت کردن با دوستان خود مثلا در یک کنسرت، نیاز به درآوردن گوشی دارید، در حالی که با “ناپس” چنین نیازی نخواهید داشت و می‌توانید تنها با تغییر تنظیمات گوشی و فشردن یک دکمه، شرایط دلخواهتان را ایجاد کنید.

یکی دیگر از تفاوت‌های بزرگ “ناپس”، ظاهر آن است. در حالی که مدل‌های مشابه اغلب بی‌رنگ و شفاف و نسبتا کوچک هستند، “ناپس” بزرگ است و حلقه نقره‌ای دور آن، شما را با یک وسیله نوآورانه جدید نشان می‌دهد.

 گوشي هندزفری, اختراعات جدید

این هندزفری در کاهش حجم کلی صدای محیط و محافظت از شنوایی عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد

نکته نهایی و پراهمیت برای اکثر مردم، قیمت است. قیمت این گوشی‌ها به ازای هر جفت، 69 دلار است که با وجود اینکه کمی گران به نظر می‌آید، اما در ازای محافظتی که از شنوایی ما می‌کند، مقرون به صرفه است.