طرز تهیه پوره رژیمی

پوره تخم مرغ و لوبیا سبز یک پوره رژیمی کامل و مغذی و خوشمزه است که تا مدت ها شما را سیر نگه می دارد و مانع از پرخوری می شود.

تخم مرغ یکی از مواد غذایی ثابت رژیم های کاهش وزن است ، تخم مرغ دارای ویتامین A ، ویتامین E، ویتامین B12 ، ویتامین B2 ، کلسیم ، سلنیوم ، منگنز ، روی است. کالری یک عدد تخم مرغ 77 و پورتئین آن 6 گرم است . پروتئین  تخم مرغ در سفیده آن قرار دارد و سایر مواد مغذی در زرده تخم مرغ جمع شده اند.

 

از آنجا که میزان کربوهیدرات تخم مرغ بسیار کم است ولی چربی و پروتئین بیشتری دارد بنابراین مقدار متعادل آن در بدن مصرف شده و تبدیل به ذخیره چربی نمی شود بعلاه خاصیت سیر کنندگی بالایی دارد که مانع از پرخوری خواهد شد و برای افزایش عضله سازی و کاهش چربی دور شکم بسیار موثر است.

مواد لازم پوره رژیمی تخم مرغ و لوبیا سبز

برای 2 نفر

 

 نمک و فلفل به مقدار لازم
آب مرغ ۱/۴ لیوان
 روغن زیتون یا روغن مایع  ۲ قاشق غذا خوری
 پیاز  ۱ عدد
 گردو خرد شده ۱/۲ لیوان
 لوبیا سبز خرد شده ۱ لیوان
تخم مرغ ۲ عدد

 

رسپی پوره رژیمی تخم مرغ و لوبیا سبز, غذا با لوبیا سبز, پوره لوبیا سبز

پوره لوبیا سبز و تخم مرغ

تمرینات فوق العاده برای شکم

طرز تهیه پوره رژیمی تخم مرغ و لوبیا سبز

لوبیا سبز را بشوییدو خرد کنید و با کمی آب و نمک نیم پز کنید.

تخم مرغ ها را آب پز کرده خرد کنید.

پیاز را خرد کرده با 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون تفت دهید تا نرم شود.

بالا