از بین بردن چین و چروک در کوتاه ترین مدت

از بین بردن چین و چروک فوری
همه ما درباره استفاده از محصولات ضد چروک و پیری پوست نگران هستیم و وسواس داریم.زمانی که آخر دهه 20 سالگی را تجربه میکنیم، پوست به تدریج روبه پیری می رود و مدام به دنبال محصولاتی هستیم که این روند را به تاخیر بیندازیم.انجام این کار نسبتا بی فایده و بدون فکر است و شما میتوانید در عوض ماسک های شگفت انگیز و موثر را در خانه امتحان کنید.


بله، مبارزه با پیری پوست با عناصر موجود در آشپزخانه میسر خواهد شد و باعث جوانتر شدن خواهد شد.

درمان ضد چروک ساخته شده با عناصر در منزل، امن و پر از مواد مغذی هستند و آنها باعث درخشش پوست و بهبود بافت خواهند شد ؛ بنابراین انتخاب روش های گران قیمت و کرم های مختلف را فراموش کنید و در عوض ماسک های توصیه شده در این بخش از سلامت پوست در نمناک را امتحان کنید.

ماسک های ضد چروک صورت با روش پیشنهادی در طب سنتی
1. ماسک صورت ضد چروک روغن نارگیل:
در یک کاسه روغن های نارگیل و دانه هسته انار را با یکدیگر ترکیب کنید و سپس بعد از پاک کردن صورت و گردن، آن را اعمال کنید و اجازه دهید یک ساعت بماند و سپس با آب شستشو دهید.شما میتوانید این ماسک را هر روز استفاده کنید.

2. ماسک صورت ضد چروک خاک رس بتونیت:
مواد لازم:
دو قاشق چای خوری خاک رس بنتونیت.
چند قطره روغن گل ریز
چند قاشق چای خوری آب
طرز تهیه:
تمام عناصر بالا را با یکدیگر ترکیب کنید تا یک فرمی از ماسک بدست آید و سپس آن را روی صورت و گردن خود اعمال کنید و بعد از 10 تا 20 دقیقه با آب گرم شستشو دهید و بعد با یک پد تمیز خشک کنید. از این ماسک دوبار در هفته استفاده کنید.

3. ماسک صورت ضد چروک آووکادو:
مواد لازم:
نصف یک عدد آووکادو
یک قاشق غذا خوری جوی دوسر
طرز تهیه:
آووکادو را در یک کاسه له کنید و جوی دو سر را به آن اضافه کنید و سپس آن را روی صورت و گردنتان اعمال کنید و بعد از 10 تا 20 دقیقه با آب گرم شیتشو دهید و با یک پد خشک کنید. این را دو تا سه بار در هفته تکرار کنید.

4. ماسک صورت ضد چروک موز:
مواد لازم:
یک عدد موز
یک قاشق چای خوری گلاب

طرز تهیه:
موز را در یک کاسه له کنید و گلاب را به آن بیافزایید، به خوبی هم بزنید تا یک ماسک غلیظ بدست آورید و سپس آن را روی صورت و گردنتان اعمال کنید، اجازه دهید خشک شود و بعد از 15 تا 30 دقیقه با آب سرد شستشو دهید و در نهایت با یک پد خشک کنید.

شما میتوانید از این درمان هر روز و به طور متناوب استفاده کنید.

5. ماسک صورت ضد چروک آب برنج:
مواد لازم:
یک فنجان آب برنج
یک عدد حوله نرم و تمیز
طرز تهیه:
حوله خود را در یک فنجان آب برنج بخیسانید و سپس آن را روی صورتتان بگذارید، این روند را تا 10 دقیقه ادامه دهید و در نهایت صورت خود را بشویید و پاک کنید. شما میتوانید این کار را هر روز تکرار کنید.