اکسسوری‌های کاربردی وترند2021

اکسسوری

یکی از کلماتی که این روزها در صنعت مد و فشن زیاد به گوش می‌خورد، کلمه ترند است. البته در بخش‌های دیگر مانند دکوراسیون، طراحی و معماری هم از این کلمه زیاد استفاده می‌شود. به طور کلی باید بدانید که کلمه ترند به معنای ” همه گیری و رواج یک موضوع ” است. به عنوان مثال زمانی که یک وسیله و یا هر چیزی که در یک بازه زمانی خاص مد شود و مورد استقبال قرار گیرند ” ترند ” می‌گویند. مدت زمان این ترندها کوتاه است و معمولا در بازه زمانی کمتر از 3 ماه عوض می‌شوند. در مبحث مد و پوشاک هم وسایل و اکسسوری‌هایی که ترند می‌شوند پس از مدتی ممکن است که وارد دنیای مد شوند و یا ممکن است مد نشوند.

منظور از مد شدن یک اکسسوری پس از ترند شدن این است که تا یک سال این اکسسوری قابل استفاده و مد است. حال که با مفهوم مد و ترند آشنا شدید شما را با اکسسوری‌هایی که در سال جدید ترند شده‌اند آشنا می‌کنیم.

اکسسوری
اکسسوری

1. ترند زیورآلات برای خانم‌ها در سال جدید

. گردنبند

زیورآلات از مهم‌ترین قسمت‌های استایل و تیپ هستند که به درخشندگی و زیبایی هر چه تمام‌تر فرد کمک می‌کنند. برای مثال انتخاب و خرید گردنبند با توجه به ترند سال 2021 صرفا برای پر کرن گردن شما نیست بلکه نشان دهنده هویت و شخصیت شما است.
در سال جدید گردنبندهای بلند فلزی و ضخیم کوتاه مورد استقبال زیادی قرار گرفته‌اند که این مدل‌ها یا روی لباس و یا روی مانتو قرار می‌گیرند. جنس این گردنبندها از سنگ، فلز و مروارید است که هر کدام جلوه خاصی به شما می‌دهند. توجه داشته باشید که در صورت استفاده از گردنبند ضخیم و بزرگ از سایر زیورآلات مانند گردنبندهای معمولی استفاده نکنید.

گردنبند زنانه
گردنبند زنانه

پابند زنانه

استفاده از پابند با طرح‌های متفاوت و مختلف در سال جدید زیاد شده است. اگر اهل پابند هستید بهتر است پا بندهایی را انتخاب کنید که از جنس طلا هستند این گونه پابندها عموما بسیار ظریف و شیک هستند و زمانی که می‌خواهید کنار ساحل قدم بزنید و یا در تابستان پا کنید مناسب می‌باشند.

پابند زنانه
پابند زنانه

گوشواره

گوشواره‌های حلقه در چند سال اخیر بسیار مورد استقبال قرار گرفته بودند و قابل پیش بینی بود که این گوشواره‌ها در سال جدید دوباره ترند می‌شوند. در سال 2021 برندهای معتبری اعلام کردند که گوشواره‌های حقله‌ای ترند سال جدید هستند. بنابراین اگر علاقه به گوشواره دارید باید به سراغ گوشواره‌های حلقه‌ای بروید.

گوشواره زنانه
گوشواره زنانه