بیوگرافی محمدرضا تبریزی

محمد رضا تبریزی نوری قهرمان بدنسازی معلولان جهان و متولد سال ۱۳۵۸ در شهر مشهد است. محمد رضا تبریزی نوری دارای ۴ برادر و ۳ خواهر بوده و متاهل است. ایشان در مسابقات بدنسازی معلولان جهان در سال ۲۰۱۱ میلادی توانست عنوان دوم را کسب کند. وی از سال ۱۳۷۵ تا کنون در رشته پرورش اندام فعالیت داشته و در کتاب اصول علمی و تخصصی زیبایی اندام و بدنسازی که ۳ جلد است، درباره او توضیحاتی ارائه شده است.

رضا تبربزی جوان بدنساز مقیم مشهد در استان خراسان رضوی است که صاحب یک باشگاه بدنسازی بوده و به عنوان مربی پرورش اندام فعالیت دارد. او با نشر پستی در اینستاگرامش به تعطیلی باشگاه های بدنسازی به دلیل شیوع ویروس کرونا انتقاد کرده بود . طبق اعلام ستاد ملی کرونا، باشگاه های ورزشی سرپوشیده باید برای مدتی تعطیل باشند.

برخی از گزارش ها از تخریب باشگاه بدنسازی رضا تبریزی حکایت دارد.

رئیس هیات بدنسازی استان خراسان رضوی اعلام کرده که رضا تبریزی به مقدسات اهانت کرده است. رضا تبریزی نوری فعالیت زیادی در اینستاگرامش ندارد. رضا تبریزی نوری بیش از ۱۰ هزار دنبال کننده داشت که پس از انتشار پست انتقادی، صفحه اینستاگرام رضا تبریزی نوری از دسترس خارج شده است.

علی تبریزی نوری برادر رضا تبریزی نیز از قهرمانان بدنساز پیشکسوت ایران بوده و برادر بزرگ تر رضا تبریزی نوری که محمود تبریزی نوری دارد، سابقه قهرمانی بدنسازی آسیا را در کارنامه دارد. خانواده رضا تبریزی اکثرا از فعالان رشته بدنسازی در استان خراسان رضوی بوده و مقام های عالی در این رشته کسب کرده اند.

ناگفته نماند دقایقی بعد از انتشار استوری اهانت توسط آقا رضا تبریزی ، ایشان استوری فوق را حذف و بلافاصله استوری معذرت خواهی منتشر کردند .