تمیز کردن گارد سیلیکونی

تمیز کردن گارد سیلیکونی شما از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا میکروب ها و گرد و غبار می توانند ساخته شوند. برای تمیز کردن سیلیکون می توانید از صابون و آب استفاده کنید، اما از همه پاک کننده های خشن باید خودداری کنید. در آخر، دستمال مرطوب ضدعفونی کننده راه بسیار خوبی برای از بین بردن باکتری ها از پرونده شماست. سعی کنید گارد خود را تقریباً یکبار در ماه بطور کامل پاک کنید و حداقل یک بار در هفته ضد عفونی کنید

شستشوی ماهانه گارد

تلفن خود را از گارد خارج کنید تا تمیز کنید. قبل از تمیز کردن کامل، باید تلفن و گارد آن را جدا کنید. به آرامی و با دقت تلفن را جدا کنید تا گارد پاره نشود یا بشکند.

 

گارد را به آرامی از گوشی خود جدا کنید

 

1-2 قطره مایع شستشوی ظرف را به 1 فنجان (240 میلی لیتر) آب گرم اضافه کنید، در حالی که هنوز گرم است تا اطمینان حاصل شود که صابون به درستی در آن حل می شود. مخلوط را هم بزنید تا کمی کف کند. بهترین راه حل تمیز کننده گارد تلفن سیلیکون شما، آب گرم و صابون است.

 

گارد سیلیکونی را با آب و صابون بشویید

 

یک مسواک تمیز را در آب و صابون فرو کنید و گارد خود را پاک کنید. یک مسواک تمیز را به مدت 1-2 دقیقه در مخلوط صابون خود خیس کنید، سپس آن را به گارد سیلیکون خود بمالید. در حرکات دایره ای کوچک، گارد را تمیز کنید. لکه های گارد مورد نظر خود تا حد امکان تمیز کنید، روی لکه ها یا خلال های پوسته شده تمرکز کنید.

مسواک را هر چند ثانیه یکبار در آب و صابون فرو کنید و گارد را خوب تمیز کنید.

 

با مسواک آب و صابون را روی گارد بکشید

 

یک مقدار کم جوش شیرین را روی لکه های لکه دار یا لکه ها بپاشید. جوش شیرین می تواند به بلند کردن تکه های روغن، خاک یا مواد زباله در گوشی شما که حذف آن مشکل است کمک کند. مقدار کمی از جوش شیرین را مستقیماً روی کثیفی ها بپاشید. و با مسواک روی آن ها بکشید.

 

گارد را با آب بشویید

 

گارد را کاملاً زیر آب بشویید. مخلوط صابون را از گارد تلفن خود بشویید. از آب گرم برخلاف آب گرم یا سرد استفاده کنید. هنگام شستشو، گارد را به آرامی مالش دهید تا مطمئن شوید که هیچ صابونی روی آن باقی نمانده است.

 

بگذارید گارد قبل از قرار دادن گوشی در آن کاملاً خشک شود. اگر هنوز مرطوب است تلفن خود را در آن قرار ندهید زیرا ممکن است به تلفن شما آسیب برساند. گارد تلفن خود را با یک حوله کاغذی خشک کنید تا جایی که ممکن است آب آن از بین برود. سپس، بگذارید گارد شما حدوداً یک ساعت بماند تا مطمئن شوید که خشک شده است و آماده ی استفاده است.

 

برای به حداقل رساندن میکروب ها و لکه ها، ماهانه یکبار گارد خود را تمیز کنید. استفاده روزانه از تلفن همراه شما به معنای انتقال منظم روغن و باکتری ها بین شما و دستگاه شما است. با تمیز کردن گارد تلفن خود حداقل یک بار در ماه، در داخل و خارج میکروب ها و خاک را به حداقل برسانید. برای یادآوری انجام این کار، یادآوری ماهانه تنظیم کنید یا یادداشت خود را در تقویم یا در دستور کار خود قرار دهید.

 

ضد عفونی هفتگی گارد

تلفن خود را از داخل آن خارج کنید تا مطمئن شوید که همه میکروب ها را از بین می روند. ضد عفونی کردن فقط با خارج کردن گارد گوشی شما اثر دارد زیرا باکتری ها می توانند بین گوشی شما و گارد آن زیاد شوند. همیشه تلفن خود را بردارید تا گارد کاملاً بهداشتی شود. حتما میکروب ها را هم در داخل و هم در خارج از قسمت سیلیکونی هدف قرار دهید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

 

حداقل یک بار در هفته گارد خود را با مواد ضد عفونی کننده تمیز کنید. پاک کردن مواد ضد عفونی کننده در تمام سطح داخلی و خارجی گارد. بگذارید گارد برای چند دقیقه ثابت بماند تا خشک شود. وقتی مطمئن هستید که خشک است، تلفن خود را مجدداً وارد کنید.

این نیز راه خوبی برای ضد عفونی کردن مورد تلفن شما در صورت تماس با میکروب ها به سرعت است.

 

اگر دستمال مرطوب ندارید، گارد را با الکل ایزوپروپیل مالش دهید تا میکروب ها از بین بروند. مقداری الکل روی یک تکه پنبه بزنید و مالش بدهید. پنبه آغشته به الکل را بر روی سطح داخلی و خارجی گارد تلفن خود بکشید. این باعث می شود باکتری ها در گارد از بین بروند

بعد از مالش الکل باید ظرف چند ثانیه پس از استفاده از آن از بین برود.

 

گارد را با پنبه ی الکلی به صورت دایره ای بکشید

 

هنگامی که خشک است تلفن خود را دوباره در جای خود قرار دهید. چند دقیقه دیگر صبر کنید تا مطمئن شوید که گارد کاملاً خشک شده است، زیرا این امر می تواند به گوشی شما آسیب برساند.

بعد از خشک شدن گوشی خود در آن قرار بدهید.

 

اجازه بدهید گاردتان خشک شود و سپس گوشی را روی آن را قرار بدهید