راهکارهایی برای رفع بوی سوختگی از برنج

سوختن برنج مشکلی است که امکان دارد برای شما هم اتفاق افتاده باشد پس بهتر است هر کدبانویی با شیوه های برطرف کردن بوی سوختگی برنج آشنا باشد تا بتواند در این صورت از این شیوه ها برای برطرف کردن بوی بد برنج استفاده کند.

راه حلهایی برای برطرف کردن بوی سوختگی از برنج

اول و پیش از هر کاری بهتر است که هنگام دم گذاشتن برنج حواس‌تان به شعله گاز باشد و تا شعله گاز را برای دم کشیدن برنج میزان نکرده‌اید آشپزخانه را رها نکنید. اما چنانچه حواس‌تان پرت شد و برنج سوخت. راه حل های زیر برای برطرف کردن بوی سوختگی از برنج به شما پیشنهاد می شوند که شما با بعضی از آنها حتما آشنا هستید.

رفع بوی سوختگی از برنج با استفاده از پیاز

نخستین راه حل این است که برای بوی سوختگی برنج به سرعت یک پیاز را پوست بکنید و برش دهید و آنرا داخل قابلمه زیر برنج ها بگذارید و دوباره برای ۱۰ دقیقه در قابلمه را بگذارید. پیاز بوی سوختگی را به خودش جذب می کند و برنج شما دیگر بوی سوختگی نمی دهد. این شیوه کارایی بسیاری دارد و بیشتر کدبانوها حتما آن را امتحان کرده‌اند.

 

از بین بردن بوی سوختگی از برنج,برطرف کردن بوی سوختگی از برنج,رفع بوی سوختگی برنج با چند تکنیک ساده

راهکارهایی برای رفع بوی سوختگی از برنج

 

رفع بوی سوختگی از برنج با استفاده از نان 

پس اینکه متوجه شدید برنجتان سوخته است، می‌توانید چند تکه نان را روی برنج قرار دهید و آنگاه درب قابلمه را بگذارید. توجه کنید که حتما از دم کنی و یا پارچه در این هنگام استفاده کنید تا بهتر بوی سوختگی گرفته شود. این ترفند یک ترفند خیلی قدیمی است!

 

از بین بردن بوی سوختگی از برنج,برطرف کردن بوی سوختگی از برنج,بهترین ترفندهای رفع بوی سوختگی از برنج

بهترین ترفندهای رفع بوی سوختگی از برنج

 

رفع بوی سوختگی از برنج با استفاده از چند حبه قند 

یکی از راهکارهایی که شاید کمتر شنیده اید، استفاده از چند حبه ی قند برای برطرف کردن سوختگی برنج است. به محض اینکه بوی سوختگی برنج به مشامتان خورد، چند حبه قند را در زیر برنج خود بگذارید و در قابلمه ببندید و تا آخر پخت صبر کنید. قند بوی سوختگی را برطرف می کند.

 

از بین بردن بوی سوختگی از برنج,برطرف کردن بوی سوختگی از برنج,راهکارهایی برای رفع بوی سوختگی از برنج

با این روش‌ها بوی سوختگی برنج را از بین ببرید