زیبا ترین تزیینات شب یلدا

شب یلدا برای عروس

اول این که این مواردی که ذکر میکنم اجباری نیست و بسته به توان و فرهنگ و  رسوم شما کم و زیاد می شود. چه عروس خانم هستید چه خانواده آقای داماد یادتان باشد این ها اصل نیستند ، اصل زندگی است که شما پیش رو دارید و باید برای ساختنش تلاش کنید اگر چه میدانم هر دختری حتما دوست دارد که این رسوم در موردش انجام شود و آن نشانه اهمیت و علاقه داماد و خانواده اش نسبت به خود می داند ولی تشریفات خارج از وسع فقط دردسر های دو طرف را زیاد میکند . بگذریم … مواردی که خانواده داماد تهیه میکنند و با تزیینات و طی مراسم خدمت عروس خانم میاورند معمولا این موارد است :

۱-تزیین میوه شب یلدا

معمولا از همه انواع میوه های فصل از هر کدام به تعداد لازم تهیه میشود و در یک ظرف زیبا چیده میشود . اگر دوست دارید بدانید چطور میتوانید میوه های شب چله عروس را تزیین کنید به این دو پست مراجعه کنید و آموزش ها و عکس ها را ببینید و ایده بگیرید:

تزیین سفره شب یلدا لاکچری + [جدیدترین مدل سفره شب یلدا 99] - تشریفینو

۲-تزیین هندوانه شب یلدا عروس

اگر لینک بالا را نگاه کرده باشید حتما بجز تزیین سبد میوه عروس به تزیین هندوانه ها به صورت های بسیار هنرمندانه به همراه فیلم های آموزشی آن برخورده اید . اگر توضیحات کافی بوده که هیچ اگر نه این پست را که فقط به تزیین هندوانه شب یلدا پرداخته است را ملاحظه بفرمایید . امیدوارم مفید باشد.

۳- تزیین آجیل شب یلدا عروس

در پستی که لینکش را در پایین می بیندی من سعی کرده ام چند روش ساده و چند روش کمی دشوار تر برای آموزش تزیین آجیل شب یلدا بخصوص تزیین شب یلدا عروس به همراه عکس به شما آموزش بدهم .

تزیینات شب یلدا ۹۷ با ۵۰ خلاقیت زیبا و متفاوت - دنیای صنعت برق