مراحل لمینت ناخن چیست ؟

مواد لمینت ناخن چیست ؟

– ابزار مانیکور

– پرایمر مخصوص ناخن

– ضد قارچ

– ژل بیس

– مواد لمینت

– دستگاه uv

– پد الکلی

 

مراحل لمینت ناخن

1. برای لمینت ناخن ابتدا ناخن ها را سوهان کشی مرتب می کنیم.

در واقع به این روش مانیکور روسی گفته می شود.

 

2. دست شما اگر پوست نازکی دارد پوست را باید آهسته عقب زده شود. این پوست اطاف ناخن که کوتیکول ناخن گفته می شود با قیچی های مخصوص روسی گرفته می شود. با سر سوهان مخصوص کوتیکول ناخن را عقب می زنیم به طوری که روی هوا بایستد.

 

به این منظور این کار را انجام می دهیم که بتوان صدف ناخن بزرکتر و زیباتر و منظم تری داشته باشیم و صدف کاملا گرد و منظم باشد. سپس با سر سوهان پودری یک خش کوچک و ملایم روی ناخن ایجاد می کنیم. سطح ناخن را یک خراش ظریف می دهیم.

 

این ایجاد خراش هیچ آسیبی به ناخن نمی رساند و صدف ناخن کاملا سالم باقی می ماند و هیچ مشکلی برای ناخن پیش نمی آید. با این کار ناخن را آماده و منظم و هموار می کنیم تا مواد لمینت روی آن اعمال شود. سوهان کشی روی ناخن باعث نازکی آن نمی شود با سوهان کشی فقط براقیت ناخن که با تماس با کرم و روغن و مواد شوینده و …ایجاد شده است را از بین می بریم.

 

لمینت ناخن ,لمینت ناخن چیست,مواد لمینت ناخن

مواد لمینت ناخن

 

نکته: استفاده از مواد بدون آب انجام می شود زیرا با استفاده از آب چسبندگی کاهش می یابد. در آب انجام دادن خیلی مناسب افرادی است که کار سنگین انجام نمی ددهند و کاهای سبک و راحت انجام می دهند.

 

این کار برای افرادی است که دوام و استحکام ناخن را می خواهیم بالا ببریم. در واقع هدف از لمینت، زیبایی ناخن و مرتب بودن انتهای ناخن و بالا بردن دوام سطح ناخن است که ناخن بالا بیاید و بتوان آن را بلند کرد.

 

3. پس از سوهان کشی روی ناخن یک پرایمر غیر اسیدی می زنیم تا بدنه ناخن برای چسباندن مواد لمینت آماده شود. دقت شود که هر دست را جدا جدا پرایمر بزنید. چون بسیار سیال است و حرکت می کند.

 

4. حال از سافت ژل استفاده می کنیم. چون ژل حساس و روانی است، پس از زدن ژل روی هر ناخن 10 ثانیه در داخل دستگاه UV قرار می دهیم تا سطح آن مستحکم شود. در انتهای کار 60 ثانیه داخل دستگاه می گذاریم تا کاملا در جای خود فیکس شود.

 

لمینت یا کاور ناخن برای چه کسانی مناسب می باشد؟

 

حتما برایتان سوال است که در چه مواردی می توان از این روش استفاده کرد؟

ناخن ها از یک ماده پروتئینی که کراتین نام دارد تشکیل شده اند.ناخن های سالم معمولا دارای رنگ یکنواخت، صاف و بدون شیار هستند.

 

در برخی افراد ناخن ها به دلایل مختلفی دچار ترک یا نا همواری می شوند که جلوه زیبایی ندارد. با استفاده از لمینت ناخن می توانید با پوشش این عیوب، ظاهر ناخن هایتان را جذاب کنید.

 

بعد از ریموو کردن مواد که ناخن ها نازک و شکننده می شود، جهت استحکام بخشیدن به صدف ناخن از لمینت استفاده کرد.

 

افرادی که ضخامت کاشت پودر را دوست ندارند می توانند از این روش استفاده کنند.صدف ناخن طبیعی دارای پستی و بلندی می باشد که با این روش به خوبی می توان ایرادات صدف ناخن را بدون آسیب به آن بر طرف کرد.

 

افرادی که بنا به دلایل شغلی نمی توانند کاشت ناخن انجام دهند، می توانند از این روش بهره ببرند.

 

لمینت ناخن ,لمینت ناخن چیست,مواد لمینت ناخن

مراحل لمینت ناخن

لمینت یا کاور کردن برای چه کسانی مضر است؟

در این مطلب نیل کیمی با متخصصین حرفه ای در زمینه خدمات ناخن به آموزش لمینت ناخن در کانادا و انواع وسایلی که به آن نیاز دارید پرداخته است، امیدواریم که بهره کافی را از آن برده باشید. اگر دراین زمینه علاقه مند به آموزش کاشت ناخن از جمله کاشت ناخن با پلی ژل هستید می توانید به صفحه مربوطه مراجعه کنید. نظرات سوالات خود را در مورد این مقاله برای ما ارسال کنید تا در کمترین زمان پاسخ های ما را دریافت کنید.

تفاوت لمینت ناخن با کاشت ناخن چیست؟

در کاشت ناخن، مواد کاشت با ضخامت زیاد و با استفاده از تیپ روی ناخن کار میشود که ظاهری طبیعی ندارد. اما در لمینت و کاور ناخن، مواد به صورت لایه ای نازک روی خود ناخن کار میشود که طبیعی تر از آب در می آید و برای کسایی که ضخامت کاشت ناخن رو دوست ندارند یا با آن راحت نیستن، خیلی مناسب است.

 

لمینت ناخن ,لمینت ناخن چیست,مواد لمینت ناخن

برتری لمینت ناخن بر کاشت ناخن پودری

 

عوامل برتری لمینت ناخن بر کاشت ناخن پودری

– به دلیل سبک بودن و قابلیت انعطاف پذیری و ارتجاعی امکان اسیب رسیدن به صدف ناخن خیلی به مراتب کمتر میشود.

 

– به دلیل انعطاف کاشت لمینت حس ناخن رو از بین نمی برد و نمی شکند .

 

– به دلیل سوهان کشی کم وقت مشتری کمتر گرفته می شود برای کسانی مناسب هست که زمان براشون خیلی مهم است.

 

– صدف مشتری سالم میماند به خاطر کم سوهان کشیدن سطح صدف ناخن هیچ اسیبی به ناخن طبیعی مشتری نمی رسد.

– به خاطر نداشتن ذرات ریز . لیکوئید . پرایمر برای مشتری هم حساسیتی ایجاد نمی شد.