چطور از قانون جذب عشق کمک بگیریم

پیدا کردن نیمه گمشده، عشق حقیقی و فرد ایده آل با بهره گیری از اصول قانون جذب عشق غیرممکن نیست. چرا که قانون جذب، قانون جذب مشابهات است و درواقع به کمک این قانون شما با تمرکز بر تفکرات مثبت، نتایج مثبتی می‌توانید در زندگیتان بدست آورید. البته طبیعتا این قانون زمانی برای شما عملی خواهد بود که درک صحیحی از نحوه  بکارگیری قانون جذب عشق داشته باشید. در این مقاله “رادیو عشق:برگزار کننده دوره‌های روانشناسی پیش از ازدواج” بیان می‌کند که چطور می‌توانید به کمک قانون جذب، همسر و شریک عاطفی ایده آلی را به سوی خودتان جذب کنید.

چگونگی استفاده از قانون جذب در یافتن عشق

بیایید نگاهی بر گامهایی که برای اجرای این قانون در زندگی‌تان، و یافتن عشق و شادی در سریع‌ترین زمان ممکن بردارید، بیاندازیم.

مثبت اندیش باشید

راجع به چیزی که از شریکتان می‌خواهید مثبت باشید و از افکار منفی دوری کنید. اگر بخواهیم منظورمان را به روشنی بیان کنیم، وقتی می‌گوییم در استفاده از قانون جذب برای یافتن عشق باید از افکار منفی پرهیز کنید، منظورمان این نیست که افکارتان را به شکل “بد” یا “منفی” مورد قضاوت قرار می‌دهید. وقتی کاربرد عبارت منفی را به این شکل می بینید، به معنای متضاد آنچه می‌خواهید است.

هر رابطه شکست خورده‌ای شواهدی راجع به آنچه از شریک ایده‌آل‌تان می‌خواهید، برای شما به ارمغان خواهد آورد. مساله اینست که بسیاری از زنان و مردان به جای تمرکز بر نکات مثبت، بر نکات منفی تمرکز خواهند نمود. برای مثال وقتی می‌گویید به دنیال مردی که کارش را بر رابطه اش اولویت می‌دهد نیستم، در واقع بر مردی تمرکز کرده اید که همین کار را می‌کند و این همان خواسته‌ای است که ناخودآگاه از طریق انرژی‌تان ارسال می‌کنید.

خبر خوب اینست که وقتی می‌دانید چه چیزی را نمی‌خواهید، این بدان معناست که می‌دانید به دنبال چه هستید. قدرت شما، در توانایی انتخاب افکار مثبتی است که به حدی واضح‌اند که قادرید دقیقا خواسته خود را به جهان بیان کنید. پس برای جذب دختر دلخواه و زن ایده آل میتوانید بگویید:”به دنبال زنی هستم که اولویت اولش من باشم و مرا بی قید و شرط دوست بدارد.”

بیشتر بخوانید :ابعاد عشق

تاثیر افکارتان را با حسی که از آن ناشی خواهد شد، می‌توان دریافت. اگر حس فوق العاده‌ای داشتید، مثبت و اگر احساس بدی به همراه داشت، پس منفی بوده است. به همین سادگی است. اگر خودتان را غرق در افکار منفی یافتید، سریعا آنها را تغییر داده و تمرکز بر افکار مثبت را آغاز نمایید. بلافاصله احساس بهتری خواهید داشت و در مسیر عشق قرار خواهید گرفت. تمرکز انرژی بر آنچه احساس خوبی به همراه دارد، بهترین روش در استفاده از قانون جذب در یافتن عشق است.

به رویا پردازی ادامه دهید

اگر آماده عشق هستید، یکی از بهترین کارهایی که قادر به انجام آن هستید، رویاپردازی راجع به نیمه گمشده‌تان است. همانطور که شریک ایده‌آل‌تان را مجسم می‌کنید، جهان این تصاویر را به عنوان شاخص‌هایی از آنچه در زندگی‌تان خواهد ساخت، در نظر خواهد گرفت. می‌توانید در تصوراتتان، رابطه مد نظرتان را تا حد ممکن بهبود دهید تا به بالاترین سطح ایده‌آل‌هایتان نزدیک شود.

وقتی که این تصویر در ذهنتان شکل گرفت، آن را بارها و بارها مرور کنید، تا زمانیکه واقعا متوجه می‌شوید که در حال زندگی کردن آن هستید. قدرت تصوراتتان غیرقابل توقف است و می‌تواند زندگی عشقی‌تان را متحول کند.

علاقه، عشق را به همراه خواهد داشت

قانون جذب به مانند قانون علاقه، علاقه را به همراه خواهد داشت، عمل می‌کند. عمل شما، عکس العمل (پاسخ)ی به همان شکل به دنبال خواهد داشت. علاقه، علاقه – در این مورد عشق – را در پی خواهد داشت. برای مثال اگر شما با اعتماد به نفس باشید و باور داشته باشید که پسر جذابی هستید، طبق قانون جذب عشق، یک دختر با اعتماد به نفس و جذاب را به سوی خودتان جذب خواهید کرد.

بیشتر بخوانید :شروع عشق

عاشق خودتان شوید

اگر خودتان عاشق خودتان نباشید، نمی توانید از دیگران انتظار داشته باشید که عاشقتان شوند. وقتی خودمان را مورد انتقاد و قضاوت قرار دهید، از خود نوعی انرژی ارسال خواهیم کرد که دیگران را دفع می‌کند. خودانتقادی، انرژی منفی بروز می‌دهد که افراد احتمالی را دفع خواهد نمود.

در طرف دیگر، عشق به خود را داریم که بسیار جذاب است و افراد احتمالی را جذب خواهد نمود. فهرستی از ده ویژگی که در رابطه با خودتان دوست دارید را یادداشت نموده و آن را جایی بگذارید که هر روز بتوانید ببینید. محتویات داخل این فهرست آنقد مهم نیست، تنها نکته مثبت این فهرست، حس خوبی است که از دیدن آن در قبال خود خواهید گرفت.

هر چقدر بر روی ویژگی هایی از خودتان که دوستشان دارید متمرکز شوید، حس علاقه به خودتان را بیش از پیش تجریه خواهید نمود. دیگران به راحتی عاشق شما می‌شوند، چرا که بودن در کنار افرادی که خودشان را دوست دارند، احساس فوق العاده‌ای است.

به دنبال عشقی باشید که مناسب شما باشد

وقتی از قانون جذب استفاده می‌نمایید، نمی توانید فرد بخصوصی را برای دوست داشتن مشخص کنید. این کار خلاف اراده آن فرد است، مگر اینکه آنها نیز از قضا دوست داشته باشند که با شما باشند. در عوض شما باید به دنبال عشقی باشید که با نیازهای فردی شما مطابقت داشته باشد.

چه ویژگی‌های بخصوصی به بهترین شکل با اخلاقیات شما مطابقت دارند، یا شما را تکمیل خواهد نمود و به شما در فردی بهتر بودن کمک می‌کنند؟این همان چیزی است که در استفاده از قانون جذب برای یافتن عشق، از جهان طلب می‌کنید.
بیشتر بخوانید :راهکارهای خواباندن کودک بعد از شیر گرفتن

به حسادت نه بگویید

حسادت در قبال تجربیات فردی دیگر از آنچه ما به دنبال آن هستیم و آن را در اختیار نداریم، کاملا طبیعی است، ولی در واقع حسادت شما را از دستیابی به عشق باز خواهد داشت. حسادت، احساسی منفی است که خواسته هایتان را از شما دور خواهد نمود.

در عوض حسادت، این را در نظر بگیرید که اگر فرد دیگری را در حال تجربه آن چیزی که رویایش را دارید، می‌بینید، به معنای نزدیک تر شدن رویاهایتان است. بنابراین در عوض حسادت، عشق و روابط عاشقانه‌ای که می‌بینید را جشن بگیرید و برایشان ارزوی خوشبختی کنید. به این شیوه به جهان اعلام خواهید نمود که مقداری از آن را نصیب شما نماید.

تسلیم شک نشوید

در دنیایی از جبر زندگی می‌کنیم که در آن ممکن است تمامی رویاها و امیالمان را تجربه کنیم. یکی از بزرگترین موانع در ظهور خواسته هایمان، شک است. چیزهایی را می‌خواهیم، اما در دستیابی به آن شک می‌کنیم. در واقع همین شکل مانع بروز آنها خواهد شد.

دانش، انرژی مثبتی است که درهای جذب را باز خواهد نمود. شک انرژی منفی است و همان در را خواهد بست. وقتی در به دنبال جذب نیمه گمشده خود هستید، حسی از اعتقاد عمیق بر اینکه او هم در مسیرش به سوی شماست، وجود خواهد داشت.

بیشتر بخوانید :چگونه کسی که عاشقش بودید را فراموش کنید

تسلیم نشوید

اولین دلیلی که قانون جذب پاسخ مناسب را برای برخی افراد به همراه ندارد، اینست که آنان پیش از دستیابی به نتیجه دلخواه ناامید و تسلیم می‌شوند. این مساله درست مانند آنست که غذای بسیار خوش طعمی را سفارش دهید و پیش از آنکه سفارشتان آماده شود، از رستوران خارج شوید. سفارش شما نیز در راه است، اما اگر مسیر خودتان را عوض کنید، آن را از دست خواهید داد.

وقتی حرف از عشق می‌شود، مردم از آنکه به نتیجه دلخواهشان در ملاقات‌های عاشقانه دست پیدا نمی کنند، ناامید می‌شوند و هیچ گواهی از دستیابی به عشق واقعی نمی بینند. جدای از ناامیدی یا ترس از ناامید شدن، آنها تسلیم می‌شوند و هیچگاه نخواهند فهمید که چه چیزی را از دست داده اند. کلید قانون جذب آنست که وقتی از آنچه می‌خواهید مطمئنید، تا زمانی که در زندگیتان نمود پیدا نکرده باشد، باید در مسیر دستیابی به آن از تلاش دست برندارید.

از آنچه هستید، لذت ببرید

منتظر آن نباشید که عشق، شما را برای آغاز یک زندگی بیابد. همانی که هستید را جذب خواهید نمود: اگر فردی تنبل و بی انگیزه باشید، فردی درست همانند خود را جذب خواهید نمود. اگر به دنبال فردی فعال، که اسکی می‌رود و کتاب می‌خواند هستید، بهتر است دویدن را آغاز کنید، به اسکی بروید و در نمایشگاه کتاب گردش کنید.

منتظر او نباشید تا با آمدنش، زندگی‌تان به بهترین شکل ممکن در بیاید. بهترین شکل زندگی خود را همین الان آغاز کنید و آنقدر جذاب خواهید شد که تمامی افراد شما را در میان جمعیت به یکدیگر نشان خواهند داد.

آینده خود را به اکنون بیاورید

در حال حاضر، شمایی هستید که مجرد و تنهایید، و آینده‌ای وجود دارد که در آن یا شریکی برای زندگی برگزیده اید و یا ازدواج کرده اید. یکی از بهترین راهها برای بکارگیری قانون جذب به منظور جذب بهترین پسر یا دختر به سمت خود، مبدل شدن به شکلی از خودتان است که در رابطه است.

این کار به این شکل است که: به خودتان در حال حاضر، و در آینده در حالیکه در رابطه‌ای عالی باشید، بیاندیشید. تفاوتهای موجود چه چیزهایی هستند؟ خود را وقتی که در یک رابطه باشید، چگونه می‌بینید؟ شاید جواب شما به این صورت باشد که ” آرام، با اعتماد به نفس، عاشق و مهربان خواهم شد. ” پاسخ شما، سندی بر انچه که هم اکنون باید به آن مبدل شوید، است.

بیشتر بخوانید :آسیب‌های وابستگی شدید به یک دوست و درمان

منتظر شکل گرفتن رابطه نباشید؛ باید ابتدا همانی شوید که این کیفیت‌ها را دارد. این مساله شامل آماده سازی خود و فضای اطراف برای شریک رویاییتان است: کمدتان را تمیز کنید یا کاغذ دیواری مستعمل را عوض کنید. به تمام راههایی که بدان وسیله قادر به آماده سازی خود و زندگی‌تان به شکلی عالی برای نیمه گمشده‌تان هستید، فکر کنید.

به اعتقاداتتان سر و سامان بدهید

اگر معتقد نباشید که لایق یافتن عشق هستید، ممکن است سهوا عشقی واقعی که به سوی شما فرستاده شده بود را از دست دهید. باور کنید که هر کسی که به سوی شما آمده، در عوض چیزی است که زمانی آن را طلب کرده اید.

اعتقاداتتان راجع به عشق را بیازمایید و هر کدام که با جذب، داشتن و ادامه یک رابطه کامل منافات دارد (” من به اندازه کافی جذاب نیستم “، “ب ه اندازه کافی پول ندارم “، ” همه افراد خوب با کس دیگری در رابطه اند “) را از ذهنتان پاک کنید.

جهان راهی برای تحقق اعتقاداتتان دارد و اگر باوری دارید که با آنچه که واقعا به دنبال آن هستید در تناقض است، آن را کنار گذاشته و باورهایی در خودتان ایجاد نمایید که همراستا با این امیال است. جهان به احساساتتان راجع به خودتان واکنش خواهد داشت؛ اگر به خود به چشم فردی بی ارزش و نالایق بنگرید، جهان نیز همین را بازتاب خواهد داد.

در رابطه با چگونگی انجام آن سوال نکنید

وظیفه شما تشریح روشن و مثبت آنچه با تمام وجود به دنبال آن هستید و قرارگیری در این مسیر بوسیله روشهایی که در بالا توضیح داده شد، است. چگونگی آن بر دوش شما نیست؛ درگیر چگونگی رخ دادن آن نباشید.

در دنیای شگفت انگیزی زندگی می‌کنیم که می‌تواند دقیقا همان چیزی را که به دنبال آن هستید، به عجیب ترین و حتی باورنکردنی ترین روشها در اختیارتان قرار دهد. درگیر شدن در چگونگی انجام آن، در واقع این روند (قانون جذب) را مختل خواهد نمود. اگر سعی بر کنترل چگونگی انجام داشته باشید، در واقع در حال قرار گرفتن در مسیر آن هستید و آن را از آنچه که باید، سخت تر خواهید نمود. در عوض افکارتان راجع به چگونگی وقوع آن را کنار بگذارید و به دنیا امکان بروز شگفتی هایش را بدهید.

بیشتر بخوانید :با مردی که این خصوصیات را دارد ازدواج نکنید

این بدان معنا نیست که در خانه بنشینید و هیچ کاری انجام ندهید. تفاوت این است که شما با اقداماتی الهام بخش منتظر هستید. این اقدامات می‌تواند احساسی ناگهانی برای رفتن به کافی‌شاپ، بدون آنکه حتی تشنه باشید، یا پر کردن باک در سمت دیگر خیابان باشند.

قانون جذب از طریق دریافت‌های ناگهانی‌تان با شما ارتباط برقرار می‌کند، پس حتما به آنها گوش فرادهید و این احساس ناگهانی را دنبال کنید. مهم ترین نکته اینست که تمامی موارد محتمل را بپذیرید؛ نخواهید دانست که دنیا چگونه به شما واکنش نشان خواهد داد.

موقعیتی را که به وسیله قانون جذب ایجاد شده، قبول کنید

اگر درخواست آنچه می‌خواهید برایتان سخت است و یا به دنبال کمکی از طرف دیگران هستید، ممکن است این گام پایانی، سخت ترین گامی باشد که طی می‌کنید. رفتار شما به این شکل است که یافتن عشق از کنترلتان خارج شده است و به دنیا این امکان را می‌دهید که به خودی خود، فرد مناسب را در سر راه شما قرار دهد.

وقتی از قانون جذب در یافتن عشقی که مناسب شماست استفاده می‌کنید، باید انتظار آن را داشته باشید که فردی که به سراغ شما می‌آید، با آنچه تصور می‌کردید متفاوت باشد.

برای مثال اگر شما بخواهید یک خواستگار ایده آل جذب کنید ولی همه تمرکز شما براین باشد که همسر آینده تان پولدار باشد،‌ احتمالا پسر خوبی که در حال حاضر پولدار نیست و جهان هستی برای خوشبختی به سوی شما فرستاده را به عنوان همسر ایده آل نمی پذیرید و به سادگی شانس رسیدن به عشق واقعی را از دست خواهید داد. در صورتی که ممکن است او پتانسیل زیادی برای رسیدن به ثروت در آینده داشته باشد. پس هنگام بکار گیری قانون جذب عشق انعطاف پذیری داشته باشید و خودتان را بیش از حد محدود نکنید.

بیشتر بخوانید :ویژگی های شخصیت سالم