کیف های ترند 2021

ترند کیف ۲۰۲۱

سال ۲۰۲۰ سال سختی بود. با توجه به کمبود برنامه‌های گردشگری، روندِ مد و صنایع لوکس به طور کلی کاهش یافت. اما در سال ۲۰۲۱ هم نیز، این روند ما را ترک نخواهد کرد. در ترند کیف ۲۰۲۱، عملکردی بودن از آیتم‌های مهم است. پس در ترند کیف بهار و تابستان ۲۰۲۱ با برخی جنبه‌های مختلف و ساده‌تری از طراحی روبه‌رو هستیم.

تصاویر | ترند کیف و کفش بهار و تابستان ۲۰۲۱

کیف‌های رنگی Colorful Bags

فرقی نمی‌کند کیف‌دستی باشد یا کیفِ رودوشی. هر رنگِ آن یک شروع تازه از فصل بهار است. اگر پیش از این، جسارت استفاده از کیف‌های رنگی را نداشتید، امسال خط قرمزها را رها کنید. این آبنبات رنگی‌های کوچک و بزرگ را، در فصل بهار ۲۰۲۱ وارد کمد لباس‌تان کنید. کمی تنوع و رنگ ما بین آن تیرگی و خنثی بودن بد نیست.

تصاویر | ترند کیف و کفش بهار و تابستان ۲۰۲۱

کیف‌های دستی بافت‌دار Market Totes

این‌ روزها بیشترین جایی که با آن در رفت‌ و ‌آمد هستیم، فروشگاه‌هاست. پس ترند کیف‌های دستی بافت‌دار Market totes منطقی است. کیف‌هایی شبکه‌ای، از چرم گرفته تا نخ‌های ابریشم طنابی. این کیف دستی یکی از مواردی است که هرچه بیش‌تر به بهارِ ۲۰۲۱ نزدیک می‌شویم، کمبودش را حس خواهیم کرد. اگر بدنبال یک کیف سبک و جادار هستید، Market Totes انتخاب هوشمندانه‌ایست.

کیف‌های سایز بزرگ Oversized Bags

شما هم همیشه وسایل زیادی دارید؟ مشکل کمبود فضا در کیف از معضلات همیشگی‌تان است؟ نگران نباشید امسال سالِ شماست. کیف‌های سایز بزرگ به طرز عجیبی وارد چرخه‌ی مد ترند کیف ۲۰۲۱ شدند. هر قدر در سال‌های قبل نسبت به این کیف‌ها کم لطفی می‌شد، در فصل بهار امسال جبران شد. قرار است Oversized Bags در ترند ۲۰۲۱ سلطنت کنند. پس دیگر نگران حجم زیاد وسایل خود برای حمل کردن نباشید.

کیف‌های زنجیری Chain Bags

زنجیر گزینه‌ای است که از ترند پاییز و زمستان مجددا به بهار راه پیدا کرده است. کیف‌های زنجیری (ChainBags) در مدل کیف‌های کوچک دستی و کیف‌های رودوشی، بسیار پرکاربرد است. در ترندِ ۲۰۲۱ کفش‌های زنجیری زیادی هم نیز خواهیم داشت. پس دست به کار شوید. کیف‌های زنجیری را فراموش نکنید. این آیتم می‌تواند استایلِ کلاسیکِ شما را با رنگ و لعاب بیشتری به نمایش بگذارد. پس داشتن یک کیف زنجیری از الزامات کمد بهار ۲۰۲۱ است.

کیف‌های کوچک Mini Bags

کیف‌های کوچک ( Mini Bags) هم ماندگار شدند! صادقانه بگویم فکر نمی‌کردم Mini Bags تا این اندازه محبوب باشد. اما در ترند ۲۰۲۱ کار خودشان را کردند. این کیف‌ها در مدل‌های مختلف در بهار و تابستان امسال با متریال‌های متنوع ارائه شدند. بخشِ اصلی ترند کیف ۲۰۲۱ تقابل میان Mini bag با Oversized Bag است. اما آیتم جالبی که در ترند کیف و کفش بهار و تابستانِ ۲۰۲۱ وارد چرخه مد شد، buttle bags است. امسال قرار است با جنبه‌های جدیدی از Mini Bags روبه‌رو شویم.