اتومبیل پرچمدار فولکس واگن معرفی شد

اتومبیل پرچمدار ARTEON R فولکس واگن معرفی شد

اخبار,اخبار بازار خودرو,اتومبیل پرچمدار Arteon R فولکس واگن
شرکت فولکس واگن بدون انتشار اطلاعات قبلی، اتومبیل قدرتمند Arteon R خود را به مخاطبین خود معرفی کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، شرکت فولکس واگن تصمیم گرفت اتومبیل پرچمدار خود را با عنوان Arteon R به بازار جهانی معرفی کند. بر اساس گفته‌های سخنگوی این شرکت با منابع خبری، فولکس واگن تمایلی به فروش این محصول در آمریکا ندارد.

مهندسان سازنده این اتومبیل در نظر داشتند موتوری شش سیلندری را در Arteon R قرار دهند که در نهایت آن را با یک نمونه چهار سیلندری ۲.۰ لیتری تعویض کردند که می‌تواند ۳۱۵ اسب بخار را در اختیار خریداران خود قرار دهد و گشتاوری مطابق با ۳۱۰ پوند بر فیت داشته باشد.

اخبار,اخبار بازار خودرو,اتومبیل پرچمدار Arteon R فولکس واگن

 

همانند خودروی گلف آر، این خودرو قدرت خود را از طریق سیستم انتقال هفت سرعته به چرخ‌ها واگذار می‌کند. صفر تا صد مشخص شده برای اتومبیل Arteon R حدود پنج ثانیه مشخص شده که می‌تواند در نهایت به سرعت ۱۵۵ مایل بر ساعت برسد. فناوری پردازش گشتاور آر قدرت موتور را در زمان لازم بر روی محور‌های جلوی متمرکز می‌سازد و مابقی انرژی را بین چرخ‌های عقبی تقسیم می‌کند.

 

تا ۱۰۰ درصد از انرژی گشتاور ارسال شده به چرخ‌های عقب می‌تواند در زمان‌های خاص و دشوار به یک سمت انتقال داده شود تا راننده کنترل بهتری بر روی اتومبیل خود داشته باشد. در مجموع مدل‌های R می‌توانند سیستم کنترل قوی‌تری را به خریداران ارائه دهند، کاری که Arteon عادی به طور کامل نمی‌توانست انجام دهد. وجود سیستم ترمز و تعلیق قدرتمندتر در این خودرو می‌تواند قدرت زیاد Arteon R را کنترل کند و افراد را در امان نگه دارد.

اخبار,اخبار بازار خودرو,اتومبیل پرچمدار Arteon R فولکس واگن

 

طراحی خودروی Arteon R

در ظاهر، خودروی Arteon R از دریچه‌های هوای بزرگ‌تری نسبت به مدل‌های پیشین بهره‌مند شده و همچنین قالب‌های مشکی جدیدی به دو انتهای خود وارد کرده است. همچنین کاربران می‌توانند شاهد تغییرات جدیدی در اگزوز این اتومبیل باشند. داخل این اتومبیل میزبان صندلی‌های اسپرت جدیدی شده که با قالب فیبر کربن بر روی داشبورد و در تزئین داده شده‌اند.

     

    بر اساس اطلاعات منتشر شده، شرکت فولکس واگن همچنین سعی دارد در آینده دو نمونه دیگر از این خودرو را برای فروش آماده سازد و آن را به بازار وارد کند. گفتنی است اطلاعاتی از قیمت این خودرو همچنان مشخص نشده است. اتومبیل Arteon R قرار است در کنار مدل‌هایی همچون TRopc R و Tiguan R قرار گیرد و خط تولید جدید فولکس واگن را تکمیل کند.

     

    اخبار,اخبار بازار خودرو,اتومبیل پرچمدار Arteon R فولکس واگن