شیک‌ ترین مدل کفش مد پاییز 1400

شیک ترین مدل های کفش پاییز 1400

کلید طلایی یک ست لباس شیک و فاخر کفش است. رنگ‌هایی مثل مشکی، قهوه‌ای و خاکستری انتخاب‌های معقول و منطقی برای کفش‌های پاییزی به شمار می‌آیند. اما طراحان برای پاییز امسال  به شما پیشنهاد می‌دهند، رنگ‌های تکراری را کنار بگذارید و سراغ رنگ‌های روشن مثل آبی، سبز، زرد، قرمز، طلایی و نقره‌ای بروید. در ادامه به شیک ترین مدل های پاییز امسال می پردازیم.

کفش های پاشنه‌ بلوکی

راه رفتن با این پاشنه‌ها کمی راحت‌تر از سایر انواع پاشنه است؛ پس اگر به دنبال یک کفش پاشنه بلند برای پاییز امسال هستید، کفش‌های پاشنه بلوکی می‌توانند گزینه خوبی باشند.

کفش های پاشنه بلوکی
کفش های پاشنه بلوکی

کفش با لژ بلند و صاف

بعد از پاشنه بلوکی به سراغ مدل کفش لژدار ۱۴۰۰ می‌‌رویم. خانم‌هایی که دوست دارند با پوشیدن کفش کمی قد بلندتر به نظر برسند اما با کفش‌های پاشنه‌دار راحت نیستند بهتر است به سراغ این سری از کفش‌ها بروند.

لژ بلند و صاف
لژ بلند و صاف
مدل کفش  باله و عروسکی

یکی از جدیدترین ترندهای کفش سال ۲۰۲۱، کفش‌های باله و کفش‌های عروسکی هستند. این سری از کفش‌ها هم برای خانم‌هایی که کفش‌های راحت و بدون پاشنه را دوست دارند، مناسب است.

کفش-باله
کفش-باله
کفش‌های زنجیری

کفش های زنجیردار هم از جدیدترین مدل های کفش 1400 هستند. زنجیرهای استفاده شده در کفش های سال ۱۴۰۰ معمولا ظرافت ندارند و حلقه‌های بزرگی دارند.

کفش های زنجیری
کفش های زنجیری