مدل مو ترند 2021

چند مدل موی ترند  سال ۲۰۲۱ به توصیه آرایشگران

۸ مدل موی ترند در سال ۲۰۲۱ به توصیه آرایشگران
مدل موی ترند2021

با اینکه قرار است مدل موهای ترند را معرفی کنیم اما برخی از آنها را در گذشته دیده ایم. امسال هم مدل موهای دهه 70 مدل شده اند. موهای خرد سنگین، چتری پرده ای و حتی مولت را میبینیم. اگر دوست دارید مدل موهایی داشته باشید که با وجود قرنطینه کرونایی کمتر به آرایشگاه بروید، می توانید از مدل موهای معرفی شده را به کار ببرید.

اگر آنقدر صبور نیستید که موهایتان را بلند کنید می توانید با اکستنشن موهای خیلی بلند داشته باشید. با ما همراه باشید تا با این هشت مدل موی ترند آشنا شوید.

1. مولت

 موی ترند در سال 2021 1
بهترین مدل های ترند2021

مدل مویی مناسب برای محل کار و مهمانی. مایلی سایرس همیشه در عرصه مدل موی مولت پیشگام بوده و حالا هم با موهای خرد جلو و بلند در عقب بازگشته است. می توانید از آرایشگر بخواهید پایین موهایتان را با تیغ خرد کند. می توانید با شامپو خشک موهای مولت را زیباتر کنید.

2. چتری فر

 موی ترند در سال 2021 2
برترین مدل مدهای سال

چتری های دهه هفتادی می توانند در سال جدید هر مدل مویی را زیباتر کنند. همانطور که روی موهای فر یارا شهیدی میبینید، می توانید چتری را با موی ادغام کنید. امسال دختران زیادی را میبینیم که با موهای فر خود چتری را به کار می برند. بنابراین می توانید با چتری فر از موهای طبیعی تان لذت ببرید. درست مثل همیشه، حین کوتاه کردن موهای فر باید موها خشک باشند و از آنچه که می خواهید کمتر کوتاه کنید.

3. مدل مویی با نگهداری کم

 موی ترند در سال 2021 3
مدل موهای خاص 2021

از آنجایی که بیشتر افراد از خانه کار می کنند و وقتشان کم است، بنابراین مدل مویی با نگهداری کم می تواند عالی باشد. چنین مدل مویی در صورت خشک شدن در هوای آزاد هنوز دیدنی است.

اگر موهایتان لخت است، می توانید مدل موی بلانت را انتخاب کنید تا با لایه های کوتاه دور صورت موهایتان پرپشت تر به نظر برسد. اگر موهایتان موج دار است (مثل زندایا)، در بالای مو کمی لایه خرد بگذارید. اگر موهای طبیعی شما فر است (مثل گابریل یونیون) می توانید با الگوی موهای خودتان آن را کوتاه کنید تا نگهداری اش کمتر باشد.

4. موی خرد

 موی ترند در سال 2021 4
مدل موی لاکچری

طی سال ها انواع مختلف موی خرد رفتند و آمدند تا اینکه در سال 2020 چتری خرد آمد و امسال هم خرد کوتاه تر را میبینیم. این مدل موی زیبا به نگهداری زیادی نیاز ندارد. این مدل مو از لایه های مختلف تشکیل شده و به همین دلیل حتی بدون چتری هم زیباست. همانطور که میبینید موی خرد سلنا گومز بسیار کلاسیک است.

5. موی خرد بلند

 موی ترند در سال 2021 5
مدل موی خفن

اگر می خواهید کمتر از موهایتان نگهداری کنید می توانید مویی خرد با لایه بلند را امتحان کنید. درست مثل موهای پریانکا چوپرا. لایه های بلند خرد موج دار شده و زیباتر می شوند. بهتر است هر هفته از ماسک های مغذی استفاده کنید تا موهایتان سالم بماند.

6. باب

 موی ترند در سال 2021 6
برترین مدل موهای جهان

اگر مدل موی باب را دوست دارید باید بدانید که در سال 2021 هم این مدل را میبینید. مدل موی باب روی موهای لخت و صاف دیدنی است. اگر موهایتان موج دار باشد در آن صورت خیره کننده می شوید. این مدل مو به همه نوع مو می آید و شیوه حالت دادن آن به خودتان بستگی دارد. بنابراین چه موهایتان بلند یا کوتاه است، می توانید این مدل را انتخاب کنید.

7. چتری پرده ای

 موی ترند در سال 2021
مدل موی ترند 2021

چتری پرده ای در سال 2020 مد بود و از آنجایی که مدل جذاب و ساده ای است، امسال هم مد می شود. این چتری در مقایسه با چتری های قدیمی بلندتر است و به همین دلیل نگهداری از آن آسان تر است. علاوه بر این مزیت، این چتری را می توانید با انواع مو، صاف تا فر استفاده کنید.

8. اکستنشن

 موی ترند در سال 2021 8
مل موهای ترند دنیا

بلند کردن موها عالی است، مگر اینکه بخواهید میانبر رفته و موهایتان را اکستنشن کنید. اکستنشن باعث می شود یک دفعه موهای خود را به موهای بلند تبدیل کنید و موهای راپونزلی داشته باشید. علاوه بر هماهنگ کردن با آرایشگر باید از کیفیت اکستنشن هم مطمئن باشید. موی اکستنشن شده باید از لحاظ حالت و رنگ به موهای طبیعی شما نزدیک باشد. در این صورت موهایتان دیدنی می شوند.