کوچک کردن شکم تا عید نوروز

غذاهای سرشار از پتاسیم را انتخاب کنید

این ماده معدنی به تعادل مایعات بدن کمک کرده و ورم معده را از بین می برد . پتاسیم فراوان در غذاهایی مانند موز ، طالبی ، انبه ، اسفناج ، گوجه فرنگی  ، گردو و مارچوبه که حاوی آمینواسیدی به نام اسپاراگین که ادرارآور بوده و آب اضافی بدن را خارج می سازد ، وجود دارد .

 

دور سدیم خط قرمز بکشید

سعی کنید کمتر از غذاهای نمکی و حاوی سدیم استفاده کنید. مصرف غذاهای آماده، اسنک‌ها و فست فودها را کاهش دهید. فراموش نکنید مواد افزودنی به بیشتر محصولات حاوی سدیم است. از این پس به برچسب محتویات محصولات بیشتر دقت کنید. نمک از جمله مواد غذایی است که سبب نفخ می‌شود و شکمتان را گرد می کند.

 

استرس را کنار بگذارید

استرس می تواند دلیل دیگر چربی شکم باشد. استرس تولید هورمون کورتیزول، هورمونی که باعث افزایش اشتها و چربی شکم است را بالا می برد. می توانید با استفاده از یوگا، مدیتیشن، نوشیدن چای و دم نوش های آرامش بخش از میزان استرس خود در زندگی بکاهید و علاوه بر احساس آرامش به تخت شدن شکم نیز کمک کنید.

 

دراز نشست، یک ورزش مفید برای کوچک کردن شکم تا نوروز

دراز و نشست از راحت ترین و مؤثرترین ورزش ها برای برطرف کردن چربی شکم است. با فشار زیادی که به عضلات شکم وارد می شد، این عضلات قوی شده و شکم به حالت اولیه باز می گردد. مدت ورزش چند روز یا چند هفته نیست بلکه باید آنرا مداوم انجام داد. تمرینات ورزشی در صورتی که به درستی انجام نگیرند، به کمر شما آسیب می رسانند.

 

کوچک کردن شکم, روش کوچک کردن شکم, چگونگی کوچک کردن شکمصاف کردن شکم

 

نوشیدنی لاغر کننده شبانه شکم در 5 روز

مواد لازم برای تهیه نوشیدنی آب کننده سریع شکم

1/2 عدد لیمو

1 قاشق چایخوری زنجبیل تازه زنده شده

1 عدد خیار

1/3 فنجان آب

1 دسته جعفری

 

طرز تهیه و روش استفاده از نوشیدنی مخصوص آب کردن فوری شکم

تمام این مواد را داخل آب میوه گیر یا مخلوط کن بریزید تا نوشیدنی یک دست از ترکیب تمام مواد چربی سوز تهیه کنید ، به مدت 5 شب قبل از خواب از این نوشیدنی استفاده کنید تا در مدت کوتاهی اثرات شگفت انگیز آن را ببینید.

 

کوچک کردن شکم با بلغور

افزودن بلغورهای شیرین به رژیم غذایی نقش قابل‌توجهی در کاهش وزن شما خواهد داشت. این غذای خوشمزه به شما کمک می‌کند در عرض چند هفته 6 کیلوگرم وزن کم کنید. اگر به شیرینی‌جات اعتیاد دارید، بر اساس دستورالعمل فوق بلغور بخورید تا به نتایج دلخواه‌تان دست یابید.

 

کوچک کردن شکم, روش کوچک کردن شکم, چگونگی کوچک کردن شکمکوچک کردن شکم

 

پا دوچرخه

روی زمین دراز بکشید، دست ها پشت سر، زانو خم و ساق موازی با سطح زمین باشد. سپس حرکاتی شبیه به دوچرخه سواری را در هوا با پاها انجام دهید. این حرکت را نیز هر جلسه 3 نوبت و هر نوبت 3 دقیقه انجام دهید.

 

بالا آوردن پاها در حالت خوابیده

در حالت خوابیده به پشت پاهایتان را به صورت مستقیم بالا بیاورید تا حدی که استخوان باسن از زمین بلند شود. سپس به آرامی پاها را به موقعیت اول برگردانید. این حرکت را نیز هر جلسه 3 نوبت و در هر نوبت حداقل 20 تکرار انجام دهید.