ترامپ مدعی شد قبل از آنکه سازمان بهداشت جهانی اعلام کند، می‌دانسته کرونا ویروس همه گیر خواهد شد! 

ترامپ مدعی شد قبل از آنکه سازمان بهداشت جهانی اعلام کند، می‌دانسته کرونا ویروس همه گیر خواهد شد!

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در کنفرانسی با حضور اعضای نیروی ضربت کروناویروس گفت: من از مدتها قبل از اینکه همه‌گیری اعلام شود می‌دانستم با همه‌گیری روبرو خواهیم بود. آنچه اکنون باید انجام دهید این است که کشورهای دیگر را زیر نظر داشته باشید.

این اظهارات ترامپ در پاسخ به این سوال بود که آیا لحن وی درباره کروناویروس نسبت به قبل تغییر کرده. او ضمن مخالفت با این اظهارات گفت که همیشه میدانسته شیوع بسیار جدی است.

 

این سخنان ترامپ بار دیگر موجی از انتقادها را در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشت و اکثرا به توییت‌های او در نهم مارس اشاره داشتند که رسانه‌های جعلی و شرکای آنها در حزب دموکرات را به دامن زدن به شایعات درباره کرونا ویروس متهم کرده بود.

 

رئیس جمهور آمریکا همچنین گفت که تمرکز دولت او در مقابله با کروناویروس نجات جان حداکثر مردم است. ترامپ گفت: همه چیز قابل بازگشت است، جان آدمی برنمی‌گردد. اقتصاد ما دوباره در مسیر اولیه قرار می‌گیرد.

 

او همچنین از آمریکایی‌ها خواست از دستورالعمل‌های فدرال مبنی بر عدم تجمع بیش از 10 نفر و دورکاری در صورت امکان و اجتناب از مسافرت غیرضروری تبعیت کنند.

 

ترامپ افزود: اگر مردم آنچه می‌گوییم را انجام دهند شاهد نجات جان انسان‌ها خواهید بود.