بیو گرافی جواد عزتی

بیوگرافی کلی

  • نام :محمدجواد
  • نام خانوادگی :عزتی
  • تاریخ تولد :20 دی 1360 در تهران
  • تحصیلات :فارغ التحصیل تئاتر از هنرستان سوره
  • زمینه فعالیت :بازیگر
  • همسر :مه لقا باقری
  • جواد عزتی
    جواد عزتی

زندگی شخصی جواد عزتی

جواد عزتی بازیگر توانمند سینما و تلویزیون ایران متولد 20 دی 1360 است که فارغ التحصیل دیپلم رشته تئاتر از هنرستان سوره می باشد.

نگاهی کوتاه به علاقمندی زندگی جواد عزتی

جواد عزتی بازیگر کم حاشیه تلویزیون و سینما علاقه زیادی به آشپزی و غذا خوردن دارد. او به غذا اهمیت می دهد و سابقه طبخ غذا با حجم بالا را دارد.

این بازیگر مشهور چندین سال است در زمینه غذاهای فرنگی فعالیت می کند و مدیریت یکی از شعبات رستورانی را برعهده دارد.

جواد عزتی علاقه زیادی به کار خود دارد و اهل فوتبال و بیش از حد بودن در فضای مجازی نیست. عاشق مسافرکشی و صحبت با تمامی اقشار جامعه است تا جایی که برای ثبت نام ماشین به تاکسیرانی رفته است.

سوپراستار سینمای امروز کشورمان به نجاری نیز علاقه داشته و در مصاحبه ای با مهران مدیری در برنامه دورهمی، یکی از تفریحات خود را کار با چوب اعلام کرد.

آشنایی و ازدواج جواد عزتی با مه لقا باقری

جواد عزتی بازیگر محبوب فیلم های طنز و جدی در سال 1385 با خانم مه لقا باقری بازیگر کشورمان ازدواج کرده است.

آشنایی آنها در دانشگاه سوره و بازی جواد عزتی در پایان نامه مه لقا باقری بوده است. جواد عزتی در تئاتری که مه لقا باقری کارگردانی آن را برعهده داشت حضور داشت و همین همکاری باعث آشنایی بیشتر آنها و ازدواج این زوج محبوب شد.

فاصله سنی جواد عزتی و همسرش چقدر است؟ + عکس | اقتصاد آنلاین

مه لقا باقری بازیگر محبوب سینما و تلویزیون و متولد سال 1360 است که بصورت حرفه ای در حوزه کارگردانی و بازیگری تئاتر فعالیت دارد و در جشنواره های داخلی و خارجی در کشور هایی نظیر فرانسه ، روسیه و اسپانیا حضور داشته است .

مه لقا باقری و جواد عزتی در حال حاضر فرزندی ندارند. این زوج بازیگر در سریال های باغ مظفر، قهوه تلخ، دردسرهای عظیم 2 و زخم کاری و همچنین فیلم سینمایی آینه بغل و شنای پروانه، هم بازی بودند.

آغاز فعالیت هنری جواد عزتی

جواد عزتی در سال 1375 وقتی 15 ساله بود، بعد از تست بازیگری وارد یک گروه تئاتر شد و از آنجا با نمایش های خیابانی و کودک آشنا شد و کار خود را با اجرای تئاتر های خیابانی شروع کرد.

جواد عزتی بازیگر طناز کشورمان سال 1381 به دعوت سعید آقاخانی با مجموعه «قصه های شبانه» بعنوان بازیگر و صداپیشه عروسک اولین بار جلوی دوربین حضور یافت اما با بازی در سریال «باغ مظهر» مهران مدیری و مجموعه «قرارگاه مسکونی» در میان مردم شناخته شد، او در سال  1389 با سریال «قهوه تلخ» با ایفای نقش بابا اتی به اوج شهرت دست یافت.