سایت لینک ساز ” LinkSaz.Net

لينك ساز

مجموعه ما “آريا گستر” با بيش از ۱۰ سال سابقه در فضاي مجازي و با راه اندازي پروژه هاي موفق ، اكنون به عنوان آژانس تبليغاتي در حوزه خريد و فروش بك لينك و ريپورتاژ ايفا نقش ميكند.

در اين مقاله تصميم داريم در مورد بك لينك و ريپورتاژ آگهي بيشتر آشنا شويم و تاثيرات آنها را  بر سئو سايت بدانيم.

بك لينك چيست؟

در صورتيكه سئو سايت برايتان اهميت دارد بايد گفت كه بك لينك يكي از پركاربردترين عبارات در دنياي بهينه‌سازي سايت براي موتورهاي جستجو يا همان سئو است. بك لينك ها در اصل لينك‌هاي ورودي به وبسايت شما از ساير وبسايت‌ها مي‌باشند.  براي مثال زماني كه شما در بين مطالب سايت خود به سايت ديگري لينك مي‌دهيد، سايت مقصد از سايت شما يك بك لينك دريافت نموده است.

بك لينك يكي از موارد مهم در سئو است كه نبايد ناديده گرفته شود، زيرا زماني كه سايت شما بك لينك هاي به تعداد مناسب و معتبر دريافت كند و در كنار آن محتواي باكيفيت و غني داشته باشيد، توان افزايش رتبه در صفحه نتايج جستجو گوگل خواهيد داشت. برخي از موتورهاي جستجو مثل گوگل يكي از فاكتورهايي را كه در جايگاه وب سايت در صفحه نتايج موثر مي دانند تعداد بك لينك ها است. البته اين بدان معنا نيست كه هر چقدر تعداد بك لينك هاي يك سايت بيشتر باشد، جايگاه وب سايت در موتورهاي جستجو بالاتر خواهد بود.

seo-and-backlink

تاثير بك لينك بر سئو

متخصصان بهترين شركت سئو معتقدند كه بك لينك هاي با كيفيت بالا، عوامل تعيين كننده اي براي SEO هستند كه به شما كمك مي كند رتبه وب سايت خود را در نتايج موتور جستجو بهبود دهيد. علاوه بر اين، بك لينك ها بايد در سايت هاي داراي محتواي مرتبط باشند. و حتما مهم است كه اين سايت ها معتبر و پربازديد باشند و رتبه و اتوريتي بالايي داشته باشند. هرچه بك لينك ها باكيفيت تر باشند، رتبه بندي شما بالاتر خواهد رفت.

تاثير بك لينك بر سئو و رتبه ي سايت كاملا اثبات شده است، به همين دليل هنگام سئو سايت بك لينك يكي از مهمترين نقش ها را ايفا مي كند، گرفتن بك لينك واقعي كار ساده اي نيست و ممكن است ساعت ها وقت و فكر شما را به خود مشغول كند، اگر زمان كافي براي انجام اين كار را نداريد، پروژه ي گرفتن بك لينك را فقط به شركت هاي قابل اعتماد بسپاريد تا به نتيجه ي دلخواهتان برسيد.

  • يك واقعيت مهم كه شما بايد در مورد جستجوگرهاي backlink در نظر داشته باشيد اين است كه تعداد بك لينك ها مهم نيست، بلكه كيفيت لينك ها مهم است.

بكلينك ها به يك وب سايت كمك مي كنند تا جايگاه مناسبي را در موتورهاي جستجو بدست آورند. زماني كه محتوايي از يك وب سايت با متن مناسب در ديگر سايت ها لينك داده مي شود، اين امر موجب مي شود كه محتواي وب سايت به سرعت در موتورهاي جستجو رتبه بالا دريافت كند. هم چنين ساخت بك لينك ها موجب افزايش سرعت ايندكس شدن صفحات يك سايت مي شوند، زيرا بك لينك ها رسيدن ربات ها، جستجو و خزنده هاي موتورهاي جستجوگر را سرعت مي بخشند.

رپورتاژ آگهي چيست؟

امروزه يكي از موثرترين و بهترين راه ها به منظور انجام تبليغات و كسب رتبه اول گوگل در ميزان بازديد مخاطبان از سايت هاي گوناگون اينترنتي، استفاده از رپرتاژ يا رپورتاژ آگهي است.

تعريف رپورتاژ آگهي

كلمه رپورتاژ يا رپرتاژ در اصل لغتي فرانسوي است كه به معناي گزارش است. بر اين اساس، رپورتاژ آگهي به نوعي خبر و گزارش تبليغاتي مي گويند كه در جهت معرفي توليدات و خدمات ارائه شده توسط شركت ها و كسب و كارها تهيه شده و در آن دسته از سايت هاي خبري كه از نظر ميزان بازديد كاربران، آمار بالايي دارند انتشار مي يابد. در واقع، رپورتاژ نمونه اي از انواع مختلف آگهي هاي تبليغاتي به شمار مي رود كه معمولا در قالب يك مقاله يا گزارش نوشته شده و به طور غير مستقيم تا مخاطب هيچ‌گاه حس نكند كه يك متن تبليغاتي را مي‌خواند. به تبليغ محصولات و خدماتي مي پردازد كه مديران شركت ها در نظر دارند در مسير بازاريابي و جذب مشتريان بيشتر به معرفي آنها اقدام كنند.
رپورتاژها سابقه ديرينه‌اي دارند. حتي قبل از گسترش اينترنت در كشور، از اين تكنيك در تبليغات تلويزيوني استفاده مي‌شد. در واقع بيشتر تبليغاتي كه افراد مشاهده مي‌كنند و در آن براي رفع مشكلات، راه‌حلي را ارائه مي‌دهند كه در آخر برند معرفي مي‌شود. در بازار رقابتي امروز، بزرگترين شركت ها و شناخته شده ترين برندهاي دنيا از رپورتاژ آگهي براي تبليغات گسترده توليدات و برندهاي جديد خود بهره مي گيرند. تاثيرگذاري مطلوبي كه اين روش تبليغاتي در معرفي كالاها و خدمات و كسب اعتماد مخاطبين از خود بر جاي مي گذارد سبب گرايش بالاي مديران بازاريابي به استفاده از اين روش مي گردد.
رپورتاژ اغلب به شكل هاي گوناگوني از جمله گزارش هاي بي طرف، مصاحبه ها و مقالات داستان وار ارائه مي شود و در تلاش است تا با ايجاد اشتياق و تمايل و برانگيختن حس نياز و تقاضا در مخاطبان خود، مشتريان بالقوه را به سمت بازارهاي مورد نظر جذب نموده و به خريد محصولات و استفاده از خدمات ترغيب كند.

مردم بيشتر به دنبال دريافت اطلاعات مورد نياز خود در خصوص محصول يا خدمات از طريق رسانه‌ها هستند تا اينكه بخواهند به صورت مستقيم از شخصي بپرسند. رسانه‌ها يك منبع بي‌طرف هستند كه هدف آن‌ها فقط اعلام مزيت شركت آگهي‌دهنده است. اما يك بازارياب قصد فروش مستقيم كالا به صورت هدفمند دارد و اين باعث كاهش اعتماد مردم به خريد در لحظه‌هاي اوليه مي‌شود.

مزاياي رپورتاژ آگهي چيست؟

مزيت سئوي استفاده از رپورتاژ آگهي چيست؟ در پاسخ بايد گفت كه  لينك دادن به وب سايت شما از طريق يك سايت خبري معتبر، از يك سمت يكي از عوامل تاثيرگذار در سئو و رتبه سايت و از سمت ديگر موجب بازديد بيشتر و بهتر سايت و مطالب شما مي‌گردد كه كمك قابل توجهي به بالا رفتن رتبه سايت شما مي‌كند از ديگر مزاياي رپورتاژ آگهي اين است كه به علت ظاهر غيرتبليغاتي اش، خيلي راحت مي توان موارد زيادي را بيان كرد.

مي توانيد از كسب و كار خود تعريف كنيد، حقايقي را بگوييد كه پيش از اين نگفته ايد، از آمار و ارقام پيشرفت كسب و كار خود بگوييد و نتيجه آن هم اين مي شود كه چون افراد با ديد تبليغ به آن نگاه نمي كنند، مي توانند به اين گزاره ها اعتماد كنند.

اگر كمي خلاقيت داشته باشيد از اين فرصت استفاده مي كنيد و در رپورتاژ خود براي مخاطب يك نياز ايجاد مي كنيد، نيازي كه پاسخ آن محصول يا خدمات شما مي باشد. چون مخاطب از ابتدا به ديد يك محتواي مفيد به پست شما نگاه مي كند، بنابراين اگر واقعا اطلاعات مفيدي به وي بدهيد و بتواند به درستي يك نياز در وي ايجاد كنيد، احتمال اينكه به مشتري شما تبديل شود افزايش مي يابد.

احتمال خوانده شدن زياد

معمولا اگر بخواهيد يك رپورتاژ آگهي در سايتي ثبت كنيد، بايد در سايتي اين كار را انجام دهيد كه بازديد زيادي دارد و از آنجايي كه رپورتاژ در لابلاي محتواهاي عادي سايت مقصد درج مي شود، بنابراين همانند ساير پست ها، بازديد زيادي جذب مي كند.

البته توجه كنيد كه نمودار بازديد زمان رپورتاژ هم همانند ساير محتواهاي سايت مي باشد. يعني در لحظه انتشار و تا مدتي بعد از آن بازديد فوق العاده زياد است اما با گذشت زمان بازديد تا حدودي كم شده و پس از مدتي به يك حد ثابت مي رسد و ديگر تغيير نمي كند. اما در هر صورت اين اتفاقات احتمال خوانده شدن رپورتاژ آگهي شما را تا حد زيادي افزايش مي دهد.

البته محتواي شما بايد يك عنوان و مقدمه جذاب داشته باشد تا خوانندگان را جذب و سپس در آن صفحه ماندگار كند.

اگر رپورتاژ آگهي تان نگارش خوبي نداشته باشد، نبايد انتظار يك بازخورد رويايي داشته باشيد.

افزايش اعتبار و برندينگ شما

اعتبار و برندينگ يكي از مهم ترين عواملي هستند كه بدون شك هر كسب و كاري به آن نيازمند است.

يكي از راه هاي رسيدن به اعتبار، حضور در رسانه هاي مطرح در حوزه كاري مربوطه مي باشد. به عنوان مثال اگر در حوزه فناوري فعاليت مي كنيد، اينكه زوميت مقاله اي درباره شما بنويسد، مي تواند فوق العاده بر روي برندينگ شما تاثير بگذارد.

رپورتاژ آگهي دقيقا چنين كاري براي شما انجام مي دهد.

شايد واقعا رسانه هاي مطرح صحبتي از شما نكنند اما شما با پرداخت هزينه رپورتاژ، مي تواند محتواي خود را در سايت آنها منتشر كنيد و نكته اينجاست كه عموم كاربران به اين موارد توجهي نمي كنند و فقط چشم آنها محتواي شما را در يك سايت مطرح مي بيند و همين كافي است.

بنابراين اگر به فكر افزايش اعتبار و برندينگ كسب و كارتان هستيد، رپورتاژ آگهي را جز يكي از ابزارهاي خود قرار دهيد.

هزينه به صرفه تر

هزينه كمي كه  براي رپورتاژ آگهي در مقايسه با هزينه هاي سنگيني كه ساير انواع تبليغات دارد، فوق العاده به صرفه است.

كوچكترين بنر در يك سايت نسبتا شناخته شده، هزينه چندميليوني براي شما خواهد داشت و بعد از مدتي هم پاك خواهد شد. اما در رپورتاژ شما با هزينه خيلي كم مي توانيد محتوايي درج كنيد كه بصورت دائمي باقي خواهد ماند. بنابراين شك نكنيد كه يكي از مزاياي رپورتاژ آگهي هزينه پايين و به صرفه آن مي باشد.

موثر در سئو وب سايت

سئو يكي از مهم ترين كانال هاي بازاريابي براي اكثر كسب و كارهاست و رپورتاژ آگهي تاثير فوق العاده شديدي مي تواند بر روي سئو سايت شما بگذارد.

در واقع اكثر رپورتاژهايي كه برندهاي مختلف در وبسايت هاي خبري يا مجله هاي اينترنتي ثبت مي كنند، به هدف برندينگ و افزايش بازديدكننده و PR و … نيست، بلكه هدف فقط و فقط بهبود وضعيت سئو مي باشد.

اما علت اين تاثير شديد در سئو چيست؟

همانطور كه مي دانيد بك لينك ها يكي از عوامل موثر در بهبود وضعيت سئو سايت شما هستند و اگر از وبسايت هاي معتبر بك لينك دريافت كنيد، گوگل رتبه سايت شما را افزايش مي دهد.

در رپورتاژ آگهي هم همين اتفاق مي افتد  يك ساعت معتبر و پربازديد در حوزه كاريتان به شما لينك مي دهد و گوگل اينطور تصور مي كند كه آنها به صورت خودجوش درباره شما صحبت كرده اند. بنابراين اينطور نتيجه مي گيرد كه وبسايت شما ارزش زيادي دارد و به همين دليل رتبه شما را در نتايج جستجو افزايش مي دهد. البته تكنيك هاي سئو خارجي بيشتري وجود دارد كه مي تواند تاثير رپورتاژ بر روي سئو را چندين و چند برابر كند.

حضور با واسطه در گوگل

بله درست است، اگر وبسايت اصلي خودتان رتبه ۱ را كسب كند، طبيعتا بازدهي بهتري دارد اما اگر نمي توانيد و بايد هزينه هاي گزافي را متحمل شويد، توصيه من به شما اين است كه بگذاريد رپورتاژ آگهي تان رتبه ۱ را بگيرد، چرا كه در نهايت كاربر را به سايت شما سوق مي دهد.

البته قضيه فقط سئو نيست، قضيه بازديد رپورتاژ شما هم هست.

اگر كاري كنيد كه رپورتاژتان به خوبي رتبه بگيرد، باعث مي شود كه بيشتر و بيشتر ديده شود و در نتيجه بيشتر به اهداف خود خواهيد رسيد.

محتوايي هميشگي و غيرقابل حذف

يكي ديگر از بهترين مزاياي رپورتاژ آگهي ، انتشار دائمي آن است. يعني حداقل در اكثر وبسايت ها به اين شكل است كه رپورتاژ خبري شما هيچ گاه حذف نمي شود. رپورتاژ شما مي تواند رتبه بگيرد و چون هيچگاه حذف نمي شود، بنابراين به صورت دائمي مي تواند براي شما مخاطب جذب كند.

از لحاظ سئو هم كه نگاه كنيم، بك لينك هاي دائمي تاثير فوق العاده اي دارند.

بنابراين از هر جنبه اي به اين موضوع نگاه كنيم، مي بينيم كه دائمي بودن رپورتاژ و پاك نشدن آن يك مزيت فوق العاده بزرگ است.

در ادامه مي خواهيم با سايت لينك ساز بيشتر آشنا شويم:

لينك ساز

مركز خريد و فروش لينك

  • لينك ساز ، بستري براي كسب درآمد از سايت و وبلاگ براي مديران و بازاري آنلاين براي خريدارن بك لينك و ريپورتاژ مي باشد.
  • اگر مديرسايت يا وبلاگ هستيد، ميتوانيد از طريق سايت لينك ساز بك لينك يا رپورتاژ بفروشيد و كسب درآمد كنيد.
  • تنها با ثبت سايت خودتان ماهانه 10 ها بك لينك و رپورتاژ آگهي بفروش برسانيد.
  • فروش بك لينك و رپورتاژ با قيمت هاي استثنايي
  • خريد بك لينك و رپورتاژ از سايت هاي قوي و ارزان قيمت به شكل كاملا طبيعي

در خريد بك لينك به چه مواردي دقت كنيم؟

سعي كنيد بك لينك براي زمان كوتاه مدت خريداري نكنيد زير فقط باعث حساسيت گوگل بر روي سايت شما مي شود ، پيشنهاد ما خريد بك لينك براي مدت 3 ماه به بالا مي باشد.

ويژگي هاي يك سايت خوب براي خريد بك لينك:

  • اتورتي بالا
  • صفحات ايندكس شده
  • الكسا پايين
  • صفحات به روز

منبع : لينك ساز