مدل های شیک طراحی ناخن پاییزه

در فصل پاییز می‌توانید با الهام گرفتن از تغییر رنگ و شکل طبیعت، استایل و رنگ ناخن خود را نیز به تم پاییزی تغییر دهید. رنگ‌های پاییزی پر از تضاد است که همین تضاد جلوه خاصی به ناخن‌ها و دستان شما می‌بخشد. در ادامه این مقاله طرح‌های متنوعی از رنگ ناخن به سبک فصل پاییز را برای شما جمع آوری کرده‌ایم.

طرح ناخن پاییزی 1400 

هنگامی که فصل پاییز از راه می‌رسد مد و زیبایی هم متناسب با این فصل تغییر پیدا می‌کند. یکی از موارد مهم در تیپ، استایل و مد و زیبایی، مدل ناخن یا مدل کاشت ناخن خانم‌هاست که متناسب با فصل و مد روز مدل و طرح لاک ناخن تغییر می‌کند. 

با نزدیک شدن به فصل پاییز، طرح‌های متنوعی برای زیبایی ناخن‌ها وجود دارد که در این مقاله شما را با طرح‌ها و مدل‌های مختلف ناخن مناسب فصل پاییز آشنا می‌کنیم تا بتوانید طرح دلخواه خود را انتخاب و برای زیبایی ناخن‌های خود استفاده کنید.
رنگ‌های مناسب فصل پاییز برای مدل طرح ناخن پاییزی، رنگ‌هایی تیره مانند قهوه‌ای، خاکستری، آبی دریایی، زرشکی، بنفش، زمردی و مشکی است. اگر هم می‌خواهید از طرح‌های زیبای پاییزی برای ناخن‌های خود استفاده کنید می‌توانید از طرح برگ‌های زرد و خشکیده که رایج ترین طرح‌های پاییزی می‌باشند استفاده کنید.
برای استفاده از طرح‌های پاییزی باید از رنگ‌های متضاد استفاده کنید تا طرح‌ها برجسته و واضح شوند. برای مثال اگر از رنگ قهوه‌ای برای بیس استفاده کردید بهتر است برای طرح‌ها از رنگ‌هایی همچون نارنجی و طلایی استفاده کنید. همچنین اگر مهارت زیادی در طراحی ناخن ندارید می‌توانید از استیکر مخصوص ناخن برای زیبایی ناخن‌های خود استفاده کنید.

طرح ناخن مشکی
طرح ناخن مشکی

جدیدترین طرح ناخن پاییزی 2021-1400 [مدل کاشت دخترانه و زیبا] - زیبامون

طرح ناخن پاییزی | ۶۰ ایده جدید و خاص برای طراحی ناخن پاییزی - دترلند

طرح ناخن پاییزی | ۶۰ ایده جدید و خاص برای طراحی ناخن پاییزی - دترلند

آموزش و انواع ایده برای طراحی ناخن پاییزی

مدل طراحی ناخن مناسب فصل پاییز و زمستان

طرح های شیک و جذاب لاک ناخن پاییزی + جدیدترین های امسال - shebreh.com

چاپ - میهن نوین

طرح ناخن پاییزی | ۶۰ ایده جدید و خاص برای طراحی ناخن پاییزی - دترلند