کندی بار چیست؟

کندی بار (بار تنقلات یا میز تنقلات)، این اواخر در جشن‌ها و دورهمی‌ها بسیار رایج شده؛ هرچند بعضی اشخاص در عروسی نیز، چنین میزی تدارک می‌بینند. میز کندی‌بار در تولدهای کودکان خیلی کاربردی است و برای کودکان و مهمانان، جذابیت خاصی دارد.

 

اقلام مورد استفاده در کندی بار 

انواع شکلات، کوکی، کاپ‌کیک، کیک، کاکائوهای تزئینی، اسمارتیز، دسرهای فینگرفودی، انواع پاستیل، آدامس، پاپ‌کورن، چیپس و پفک.

 

کندی چیست ؟

کندی ها به انواع ظروفی گفته می شود که برای سرو انواع آب نبات ، شکلات ، کوکی ، نبات ، پاستیل و این مدل تنقلات شیرین استفاده می شود. به طور کلی خود کلمه کندی (candy) به معنای آب نبات است. امروزه به ظروف سرو تنقلات ریز و شیرین نیز ظروف کندی می گویند . این ظروف در مدل های گوناگون و جنس های گوناگون تولید می شوند.

 

بعضی از مدل های آن ارتفاع و پایه کوتاه تری دارند و میتوان آن ها را بر روی میز قرار داد و بعضی دیگر نیز پایه بلندند و هم اینکه خود محفظه ظرف بلندتر است اغلب این مدل ها را در کنار میز پذیرایی یا بر روی اپن آشپزخانه می گذارند.

 

تفاوت کندی باکس و کندی بار در چیست؟

کندی بار و کندی باکس به صورت کلی دو مفهوم جدا از هم هستند. کندی بار در اصطلاح به میزی گفته میشود که کندی ها و تنقلات گوناگون بر روی آن چیدمان میشود ولی کندی باکس به ظروفی گفته میشود که درون آن ها انواع تنقلات ، شکلات ، شیرینی ، پاستیل و … را می توان ریخت.

 

تصاویر کندی بار

کندی بار, کندی بار چیست, کندی چیست

کندی بار تم رنگین کمان

 

کندی بار, کندی بار چیست,اقلام مورد استفاده در کندی بار

کندی بار تم سرخابی

 

کندی بار, کندی بار چیست,تصاویر کندی بار

کندی بار تولد

 

کندی بار, کندی بار چیست, طرز تهیه کندی بار چگونه است

کندی بار تم قهوه ای و آبی

 

کندی بار, کندی بار چیست,تفاوت کندی باکس و کندی بار در چیست

کندی بار تم یاسی صورتی

 

کندی بار, کندی بار چیست,کندی چیست

تصاویر کندی بار تولد دخترانه