بهترین رمان سال 2021

بهترین کتاب های 2021 ؛‌ فهرست بهترین رمان های سال

رمان و کتاب بخش جدایی ناپذیر و جذابی از زندگی امروزی است. اگرچه در جامعه ما فرهنگ کتابخوانی در جایگاه بایسته و شایسته خود قرار ندارد، اما در هر صورت دوستداران کتاب و کتابخوانان کم تعداد نیستند و بدون شک برای به روز بودن دوست دارند تا همواره جدیدترین و بهترین آثار روز را بشناسند. در جستار پیش رو به بهترین کتاب های 2021 میپردازیم.

از زنان و نمک (Of Women and Salt) اثر گابریلا گارسیا

 

بهترین کتاب های 2021

اولین رمان گابریلا گارسیا از زنان و نمک، زندگی سه نسل از زنان کوبا را از قرن 19 کوبا تا میامی امروزی روایت می کند، گابریلا در کتاب 200 صفحه ای خود بیانیه ای قدرتمند در مورد چگونگی ریشه های خود برای درک جایگاه خود در جهان می دهد و نشان می دهد که هر چقدر که بخواهیم برای فرار از گذشته تلاش کنیم، همیشه این گذشته بر زندگی اکنون ما تاثیر گذار است. ما قویا به شما پیشنهاد می دهیم که یکی از بهترین رمان های 2021 را که این کتاب شامل آن است را مطالعه نمایید.

رفتن سخت ترین کار نیست (Leaving Is n’t the Hardest Thing) اثر لارن هاو

بهترین کتاب های 2021

شاید بتوان به صراحت گفت که نویسنده این کتاب لورن هاو  سختی هایی را در زندگی خود تحمل کرده که هیچکدام از ما حتی نمی توانیم آن ها را تصور نماییم. او همه این تجارب سخت را در کتاب رفتن سخت ترین کار نیست به تصویر کشیده است. ما در این کتاب از تجارب او را از بزرگ شدن در میان یک فرقه بدنام تا حضور در نیروی هوایی ایالات متحده و تا نگهبانی کلوب شبانه می خوانیم. او در این کتاب شجاعانه جستجوی خود برای یک هویت و مسائل پیرامون آن را به تصویر می کشد، این کتاب با توجه به روایت جذاب و خواندیش قطعا جزوه بهترین کتاب های 2021 می توان به شمار آورد.

 

ساعت جادوگر (Hour of the Witch) اثر  کریس بوجالیان

بهترین کتاب های 2021

این کتاب روایت یک زن جوان پریتانی در بوستون سال 1662 است که با یک مرد قدرتمند که اساسا یک هیولا است، ازدواج کرده است. زمانی که اصرار این زن برای استقلال یافتن شدت می گیرد، اطرافیان این زن از جمله شوهرش به او شک می کنند و از اینجا یک داستان غنی و اما بسیار وحشتناک شروع می شود. این کتاب بسیار برای طرفداران رمان های تاریخی جذاب خواهد بود و می توان آن را در فهرست بهترین رمان های 2021 قرار داد.

سحر خیز (Early Morning Riser) اثر کاترین هاینیبهترین کتاب های 2021

کتاب سحر خیز یک رمان جدید، جذاب و خنده دار است که در آن جین یک معلم مدرسه ابتدایی است که داستان هایی با دوست پسر خود دانکن که فردی زیبا دوست داشتنی از سر می گذارند. این مرد جذاب دوست داشتنی تقریبا تمام زنان جوان شهر کوچک را اغوا کرده است. داستان منحصر به فرد این کتاب به همراه روایت شخصیت های دمدمی دارای روحیه ادبی بی نظیر است که کتاب هاینی را تبدیل به یکی از بهترین کتاب های 2021 کرده است.

کودک دیگی (Caul Baby) اثر مورگان جرکینز

بهترین کتاب های 2021

لایلا آرزو دارد که یک بچه به دنیا بیاورد، بنابراین تلاش می کند از ملانکونز که یک خانواده افسانه ای در هارلم هستند و شایعه شده دارای یک دیگه حاوی آمونیک است که دارای خواص درمانی است، درخواست کمک کند، این روایت اصلی کتاب کودکی دیگی است، کتاب جرکینز داستانی جذاب و لحظه ای درباره برخورد مادرانه، قدرت و جامعه بیان می کند، به همین حساب ما فکر می کنیم می توانیم این کتاب جذاب را در زمره بهترین رمان های 2021 قرار دهیم.