ساکشن غبغب (برداشتن چربی صورت در مشهد)

برخی از افراد چربی اضافی زیر چانه و گردن دارند که باعث عقب‌رفتگی چانه می‌شود که به عنوان چانه عقب‌رفته نیز شناخته می‌شود. خروپف می تواند دلایل زیادی داشته باشد، از جمله ژنتیک، وزن، آناتومی و محل راه های هوایی. اگر آکنه دارید و از ظاهر آن راضی نیستید، دکتر. با دکتر وان تماس بگیرید. ما بهترین راه حل ها را به شما ارائه می دهیم. مکش خلاء می تواند به طور چشمگیری ظاهر گردن، چانه و خط فک را بهبود بخشد. ساکشن سینه با یک برش بسیار کوچک انجام می شود که جای زخم را به خوبی پنهان می کند، تقریباً نامرئی است و نتیجه ای بسیار طبیعی ایجاد می کند.

doctorone.ir

ساکشن غبغب و رفع تورم را می توان با سایر روش های جراحی زیبایی در ناحیه چانه و گردن، از جمله لیفت گردن، سفت کردن عضلات گردن (پلتیسموپلاستی) و پروتز چانه برای نتایج بهتر ترکیب کرد! این نوع ساکشن در واقع یک بخش نسبتا استاندارد لیفت صورت است. جراحان پلاستیک از روش های مختلفی برای برداشتن خال استفاده می کنند. این روش ها عبارتند از: مکش خلاء: هیچ کس یک جاروبرقی بزرگ را دوست ندارد! برای رهایی از خروپف می توان از روش ساکشن غبغب استفاده کرد که با بی حسی موضعی نیز قابل انجام است. این روش چربی زیر پوست را از بین می برد و چانه و گردن را شکل می دهد.

قبل و بعد ساکشن غبغب

مزایای لیپوماتیک غبغب

این عمل مزایای زیادی میتواند داشته باشد از جمله:

۱- قیمت مناسب این عمل نسبت به سایر عمل های لیپوساکشن

۲-مدت کوتاه عمل

۳-بازگشت سریع به فعالیت های روزمره

۴-خوش فرم شدن صورت و زاویه فک

۵-این عمل محدودیت سنی ندارد

۶-عمل بدون بیهوشی

مانند تمامی خدمات دیگر تیم دکتر وان با بهره گیری ار بهترین پزشکان و تکنولوژی روز دنیا با ارائه مشاوره رایگان به شما در این امر کمک میکند