ماسک سیب زمینی اکسیر جوانی

اگر می خواهید پوست شفاف و سفید و عاری از هر گونه جوش داشته باشید، هزینه های اضافی را کنار بگذارید و از سیب زمینی برای این کار استفاده کنید.

آب سیب زمینی برای پوست یا اکسیر جوانی و زیبایی

سیب زمینی علاوه بر خواص تغذیه ای خود ، برای پوست نیز بسیار مفید می باشد و می توان با آن جوش های صورت را از بین برد . یکی دیگر ازخواص این ماده طبیعی برای پوست جوان سازی و رفع چین و چروک پوست و از بین بردن پف زیر چشم است ، همچنین آب سیب زمینی خاصیت سفید کنندگی برای پوست صورت دارد پس اگر می خواهید پوست شفاف و روشنی داشته باشید هزینه های اضافی را کنار بگذارید و از این ماده طبیعی بهره ببرید.

سیب زمینی برای پوست

بسیاری از خانم ها هزینه های زیادی را برای خرید اسکراب های صورت، کرم ضد جوش و ضدپیری هزینه و کرم مرطوب کننده می نمایند اما ما در این مطلب راهی طبیعی برای پوست معرفی می کنیم که با آن از شر هزینه های اضافی خلاص شوید.

ماسک صورت سیب زمینی

پوست یکی از مهم‌ترین و گسترد‌ه‌ترین اجزای بدن است که وظیفه محافظت از بدن، در برابر سرما، گرما و حمله میکروب‌ها را دارد. یکی دیگر از دلایل اهمیت این عضو، این است که بیرونی‌ترین بافت بدن است و جنبه ظاهری دارد. عوامل زیاد محیطی می‌توانند شادابی و سلامت پوست ما را به خط بیاندازند و مشکلات زیادی را برای آن به وجود بیاورند. از جمله مشکلات عمده پوستی مانند انواع لکه‌ها و ناهماهنگی‌های دیگر در رنگ پوست، جوش‌ها، چین و چروک، خشکی و… هستند و همه ما حداقل یکی از این موارد را تجربه کرده‌ایم. تقریبا همه انسان‌ها، کمابیش دچار مشکلات پوستی هستند و همه می‌دانند که پوست هیچ‌کس نمی‌تواند بی‌نقص باشد؛ حتی سلبریتی‌های هالیوودی نیز با وجود صرف هزینه بسیار هنگفت برای لوازم آرایشی مرغوب و مراقبت‌های پوستی، از این مشکلات در امان نیستند. شما می‌توانید اکثر مشکلات پوستی خود را با انواع مواد آرایشی بپوشانید؛ اما چرا مشکل را ریشه‌ای و برای همیشه حل نکنید؟ شما می‌توانید روزانه زمان بسیار کوتاهی را صرف انجام چند کار ساده برای پوست و موی خود بکنید و در دراز مدت شاهد نتیجه شگفت‌انگیز آن‌ها باشید. برای مثال می‌توانید روزانه، یک ماسک خانگی را با مواد غذایی در دسترس خود بسازید. یکی از موثرترین و ساده‌ترین انواع ماسک، ماسک صورت سیب زمینی است. با رادیومدا همراه باشید تا از تاثیر ماسک سیب زمینی بر پوست آگاه شوید و بهترین انتخاب‌ها را برای خرید ماسک صورت داشته باشید.

آب سیب زمینی و تاثیر مثبت آن بر سلامت پوست

سیب زمینی دارای میزان زیادی آنتی اکسیدان از جمله پلی فنولز طبیعی است که نوعی ریز ماده مغذی محسوب می شود و در بسیاری از گیاهان یافت می شود . مصرف آب سیب زمینی بسیار مفید است و موجب حفظ سفتی و خاصیت انعطاف پذیری پوست می شود ، برای این کار آب 2 تا 3 عدد سیب زمینی را گرفته و خوب هم بزنید و بلافاصله بعد از گرفتن مصرف کنید.هرچه سیب زمینی تازه تر باشد، مواد مغذی و ویتامین C بیشتری دارد.مصرف آب سیب زمینی موجب کاهش خشکی پوست و رفع پوسته پوسته شدن آن می شود .

سیب زمینی همچنین در عملکرد سلول و کاهش عفونت نقش معهمی دارد و حاوی ویتامین B6 است. پوست سیب زمینی ویتامین ها و موادمعدنی فراوانی دارد بنابراین بهتر است سیب زمینی را با پوست مصرف کنید. از مصرف سیب زمینی سبز یا جوانه زده بپرهیزید زیرا دارای مواد سمی می باشد .

آب سیب زمینی برای چاقی صورت

استفاده از آب سیب زمینی به مدت دو هفته موجب چاقی صورت و طراوت و زیبایی آن می شود ، برای این کار 2 یا 3سیب زمینی ها را رنده کنید و آب آن را بگیرید وسپس مصرف کنید.

از بین بردن جوش ها با سیب زمینی

برای از بین بردن جوش ها فقط کافی است پالپ سیب زمینی را با آب لیمو مخلوط کنید و روی جوش ها قرار دهید ، شما می توانید به جای پالپ سیب زمینی از برش های سیب زمینی نیز استفاده کنید.

سیب زمینی، خوراکی خوش‌مزه برای ما و پوست ما

سیب زمینی، یک دسته از مواد غذایی است که به هر روشی که پخته و سرو شود؛ دوست‌داشتنی و خوش طعم است. همان طور که با سیب زمینی می‌توانید دستور پخت هزاران غذا را تهیه کنید، می‌توانید دستور تهیه هزاران غذا برای پوست خود را نیز بسازید. شاید زمانی که نام ویتامین C را می‌شنوید، اولین منابعی که به ذهنتان می‌آیند لیمو، پرتقال و سایر مرکبات باشند؛ اما بهتر است سیب زمینی را نیز از این به بعد به عنوان منبعی غنی از ویتامین C در ذهن خود داشته باشید. ویتامین C خواص زیادی برای بهبود انواع وضعیت پوستی دارد، از جمله بهبود جای زخم و سوختگی‌ها، کاهش دردها، التهابات و حساسیت‌های پوستی، افزایش طراوت و قدرت ارتجاعی پوست، هم‌زمان با افزایش سفتی آن، کاهش لکه‌های پوستی و آفتاب سوختگی‌ها و… بنابراین سیب زمینی، به خوبی نیاز پوست و حتی مو را نسبت به ویتامین C برطرف می‌کند. بسیاری از افراد نمی‌توانند از منابع دیگر ویتامین C مانند مرکبات استفاده کنند؛ زیرا پوست‌های بسیار حساسی دارند و سایر مواد موجود در مرکبات، می‌توانند موجب تحریک پوست آن‌ها شوند. این دسته از افراد برای خرید ماسک صورت با این خواص می‌توانند سیب زمینی را به عنوان یک منبع این ویتامین و ماده‌ای التیام‌بخش مورد استفاده قرار دهند. علاوه بر این‌ها، سیب زمینی حاوی ویتامین‌های دیگری از جمله B6 است و مرطوب‌کننده و نرم‌کننده‌ای عالی برای پوست، محسوب می‌شود. یکی از مشهورترین کاربردهای سیب زمینی، برای از بین بردن لکه‌های پوستی است.

ماسک صورت سیب زمینی با سفیده تخم مرغ

متخصصین پوست، سفیده تخم را یکی از بهترین تامین‌کننده‌های پروتئین برای بدن و پوست می‌دانند. سفیده تخم مرغ، تقریبا تمام اسید آمینه‌های مورد نیاز بدن را در خود جای داده است و با کمک همین مواد، پوست را به صورت شگفت‌انگیزی نرم و جوان می‌کند. این ماده مغذی، هم‌چنین ترشح چربی را نیز کنترل می‌کند و هم‌زمان با عمل پاک‌سازی، پوست را از بروز آکنه‌ها در امان نگه می‌دارد.

  • برای تهیه این ماسک، به ۱/۲ آب سیب زمینی و ۱ عدد سفیده تخم مرغ، نیاز دارید. مخلوط را خوب هم بزنید و اجازه دهید تا آن قدر روی پوست بماند تا خشک شود.
  • برای اثربخشی بیش‌تر و سریع‌تر، می‌توانید ۱ قاشق چای‌خوری عسل یا ۱ قاشق غذاخوری آبلیمو تازه یا ۱ قاشق چای‌خوری گلاب یا همه آن‌ها را در فرمول به کار ببرید.
  • تاثیر ماسک سیب زمینی